نماینده اصولگرای ادوار مجلس:

آمریکا ذاتا نجابت ندارد، فقط زبان زور را می‌فهمد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: ضروری است که در حوزه اقتصادی هم مانند دفاعی قدرتمند شویم و به عنوان یک کشور قوی هم از نظر دفاعی و هم از نظر اقتصادی پای میز مذاکره حاضر شویم.

 آمریکا ذاتا نجابت ندارد، فقط زبان زور را می‌فهمد

منصور حقیقت‌پور با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در روند مذاکره با ایران گفت: آمریکا نجابت ندارد و ذاتا این گونه است.

وی افزود: آمریکا فقط زمانی پای میز مذاکره می‌نشیند که زور بالای سرش باشد و فقط زبان زور را می‌فهمد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: زمانی که با آمریکا از موضع قدرت صحبت نکنیم دست از کارشکنی‌هایش برنخواهد داشت و در مسیر مذاکره قرار نخواهد گرفت.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: تنها راه ما در این باره این است که ما باید قوی شویم و زمانی که قوی شویم و از موضع قدرت با آمریکا صحبت کنیم خواهیم توانست آمریکا را ملزم به انجام وظایف و تعهداتش کنیم.

وی افزود: ما در این مسیر باید اقتصادمان را قوی کنیم. ما امروز در حوزه دفاعی قوی هستیم و لازم و ضروری است که در حوزه اقتصادی هم مانند دفاعی قدرتمند شویم و به عنوان یک کشور قوی هم از نظر دفاعی و هم از نظر اقتصادی پای میز مذاکره حاضر شویم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0


    بالاترین خیانت به یک ملت آن است که کسی به مردم حرف دروغ بگوید.

  • صفایی
    0

    اولا زور امریکا از زور تو وهم قطارانت بیشتر است پس ژست تو خالی نده دوما چرا در باره برجام کاری کردید که زور خود را به التماس بدهید شما اصولگرایان !

  • ناشناس
    0

    امریکا قدرت دارد و نجابت ندارد.اقای نماینده تو خودت اگر ثروت داشته باشی نجابت داری؟اگر ریئس باشی شرافت داری؟ بله اون قدرت دارد واگرمیتوانید با اون مقابله کنید وگرنمیتوانی مقابله کنید باید با اون مدارا کنید وسر خم کنید شماها برای اینکه نشان بدهید به اون کسی که در ذهنتان است این حرفها را میزنید و خودت را شیرین کنی میدانی که این صحبتهای شما همش چرت است واساسی نیست وجنبه داخلی دارد .

  • ناشناس
    0

    اگر روسیه و کره شمالی که هر دو هم از رفقای جون جونی تان هستند، از نظر اقتصادی قوی شدند ، شما هم خواهید شد.اقتصاد قوی نیاز به دموکراسی قوی، گردش قدرت، احزاب ازاد، انتخابات ازاد و غیر نمایشی ، احترام به حقوق بشر و ازادی های مدنی ، اقتصاد ازاد و رقابتی، اقتصاد بین المللی و تولید کالای جهانی و .... دارد، ایا شما این مشخصات را دارید، که شعا ، حرافی و زر میزنید؟؟؟؟؟.زهی خیال باطل.

  • ناشناس
    0

    عالم سیاست با عالم نجابت از زمین تا آسمان فاصله دارد عمو جان ! هر کشوری باید دنبال منافعش باشد !

  • ناشناس
    0

    یمشت روانی متوهم درکشور راس کار هستند شما باید درتیمارستان بستری بشوید

  • هموطن
    0

    والا بیشتر از آمریکا شماها هستید که نجابت که ندارید هیچ ، اون اگه زور میگه به ملت خودش نمیگه شماها دیگه بیچاره کردید ملت رو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها