راز خشم و ناراحتی بانوی اول آمریکا / چرا ملانیا از دونالد ترامپ طلاق نمی‌گیرد؟

طبق گفته برخی نویسندگان، رابطه ملانیا و ترامپ در سالهای ابتدایی بسیار خوب بوده است؛ اما از زمانی که ترامپ رئیس‌جمهور شد و آن دو مجبور شدند وارد کاخ سفید شوند، همه چیز تغییر کرد.

راز خشم و ناراحتی بانوی اول آمریکا / چرا ملانیا از دونالد ترامپ طلاق نمی‌گیرد؟

به گزارش خبر فوری ، تعامل و رابطه رئیس جمهور آمریکا و بانوی اول ایالات متحده همواره مورد توجه رسانه‌ها و پاپاراتزی‌ها بوده است. حالا فرض کنید یک رئیس جمهور پرحاشیه و ثروتمند و همسر مدلش وارد کاخ سفید شوند. مشخص است که نگاه‌ها چند برابر بیشتر به این زوج معطوف خواهد شد.

اتفاقی که برای دونالد ترامپ و همسرش ملانیا افتاده دقیقا به همین گونه است. این توجه خاص رسانه‌ها به رئیس جمهور آمریکا و همسرش باعث شده تک تک رفتار این دو مورد بررسی قرار گرفته و آسیب شناسی شود. این توجه بیش از حد باعث شده بسیاری به این عقیده گرایش پیدا کنند که رابطه ملانیا و دونالد ترامپ بسیار بد است. یکی از نشانه‌هایی که این نظریه را تایید کرد رفتار چند روز قبل ملانیا ترامپ با همسر رئیس جمهورش بود.

داستان از این قرار است که در ویدئویی که مربوط به پایین آمدن ترامپ و ملانیا از پله‌های هواپیمای ویژه ریاست جمهوری آمریکا است، ملانیا ترامپ در مقابل تلاش دونالد ترامپ برای گرفتن دست وی بی‌توجه است و آن را رد می‌کند. این اتفاق برای اولین بار نبود که مورد توجه کاربران فضای مجازی و رسانه‌ها قرار گرفت. در ماه ژانویه هم هنگام حضور آن‌ها در مسابقات قهرمانی فوتبال کالج در نیو اورلئان همانطور که ایستاده بودند تا سرود ملی را بخوانند، ملانیا به طور ناگهانی دست ترامپ را رها کرد.

این اتفاقات باعث شده بسیاری درباره رابطه ترامپ و همسرش گمانه زنی کنند و آن را در آستانه نابودی بدانند.

ریشه اختلافات ترامپ و بانوی اول آمریکا در چیست؟

وبسایت خبری آمریکایی "بیزینس تایمز" در تحلیلی به ماجرای ملانیا ترامپ و رئیس جمهور آمریکا و رفتار نسبتا سرد این دو در سالهای اخیر پرداخته است.

این وبگاه تاکید دارد که بیش از یک دهه است که از ازدواج ملانیا (مدل سابق و بانوی اول فعلی آمریکا) و دونالد ترامپ (تاجر سابق و رئیس جمهور فعلی ایالات متحده) می‌گذرد و این زوج مشهور تا چند سال دیگر باید سالگرد بیست سالگی ازدواجشان را جشن بگیرند. با این حال، روابط این دو در سالهای اخیر فراز و فرود بسیاری داشته است.

طبق گفته برخی نویسندگان رابطه ملانیا و ترامپ در سالهای ابتدایی بسیار خوب بوده است؛ اما از زمانی که ترامپ رئیس جمهور شد و آن دو مجبور شدند وارد کاخ سفید شوند همه چیز تغییر کرد. طبق گفته برخی منابع آگاه، حالا دیگر رابطه این دو بر اساس چیزی که ما معمولا "عشق" می‌نامیم استوار نیست.

طبق گفته بسیاری مشکل اصلی این دو در رفتار نسبتا تحقیرانه ترامپ با بانوی اول است. ترامپ تقریبا در بسیاری از محافل عمومی همسر خود را تحقیر کرده و رفتار نامناسبی با او دارد. علت پس زدن دست ترامپ هم دقیقا همین مساله بوده است. با این حال بسیاری معتقدند ملانیا ترامپ در این مدت چند بار قصد داشته از رئیس جمهور آمریکا جدا شود اما هر بار به دلیلی از این کار اجتناب کرده است.

چرا ملانیا از دونالد جدا نمی‌شود؟

بیزینس تایمز معتقد است چند دلیل برای این کار بانوی اول (طلاق گرفتن از ترامپ) وجود داشته و دارد. این دلایل عمدتا به این شرح هستند:

الف. ملانیا ترامپ هر چند دل خوشی از همسرش ندارد اما تنها پسرش یعنی بارون را بسیار دوست دارد. او می‌داند در صورتی که از ترامپ جدا شود بسیار محتمل است که فرزندش را هم از او بگیرند به همین دلیل علاقه ای به جدا شدن از ترامپ ندارد.

ب. با وجود نظر بالا، یکی از کارمندان ارشد سابق کاخ سفید یعنی اوماروسا نیومن (Omarosa Manigault Newman ) نظر دیگری دارد. او معتقد است ترامپ بسیار لج باز است و اگر ملانیا قصد جدایی از او را داشته باشد و تحقیر و حاشیه‌ای بزرگ به رئیس جمهور آمریکا و کمپین حمایتیش وارد سازد، می‌تواند حتی مقدمات دیپورت ملانیا از آمریکا را هم فراهم سازد.

استفان گریشام (Stephanie Grisham ) سخنگوی سابق رئیس جمهور در این رابطه معتقد است که حرفهای نیومن مغرضانه است و او در زمانی که در کاخ سفید بوده اصلا هیچگونه تعامل مستقیمی با ملانیا ترامپ نداشته است.

با وجود حرفهای متناقض و مختلف یک چیز مشخص و عیان است. ترامپ و ملانیا رابطه خوبی با هم ندارند و این جدایی عاطفی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و ترامپ می‌داند که با توجه به سوابق ضدزن وی، این رابطه سرد می‌تواند در انتخابات ۲۰۲۰ برای او گران تمام شود.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 32
  • لنگرودی ( هامون )
    0

    بخدا قسم این گونه خبرها از لحاظ فوریت در رده دهم هم نیست ، این اصلا خبر نیست تا فوری باشد و قابل مباحثه و گفتگو خبر میخایید عادلانه و بی جناح در شهر و روستا بگردید ببینید در سینه های مردم چخبر است ! بجز کرونا چه دردی داره مردم رو میکشه !؟ وقتی دلال بازی حتی در برخی از بیمارستانهای دولتی هم برای روانه کردن بیمار به فلان جا ... که خصوصی هست هم کشیده شده دیگه چه رسد به موارد مشابه در موارد دیگر ... کاش مجال و مقال سخن بود ، کاش میتونستم به دهها مورد اشاره کنم ، فوتبال رو بچشم همه بزرگ میکنن تا موضوعات دیگر از یاد بره ای وای که این مزرعه را آب گرفته دهقان مصیبب زده را خواب گرفته یک مقام مسئول و دلسوز بپرسد صد مورد لیست میکنم که شاید از خیلی چیزها خبر نداشته باشند هوالحکیم

  • گل
    0

    مردها بداخلاقند و خودخواه. همچین میگه انگار تو ایران گل و بلبله و همه با زنهاشون خوبن...

  • مردم
    0

    چقدر خوب میشود بجای این دخالتها بی جا فکر مردم محروم و گرسنه خودتان باشید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مردم. از گرانی. وبیماری. دستوپا. می زنند شما. بفک زن. یک. آمریکایی. هستید. کلا. شوهرش. قهر کرده. است

  • حقگو
    0

    الان فکر مردم طلاق ملانیا از ترامپه بنظرتون؟؟؟؟برید ببینید دلار وقیمت اجناس چنده...مردم بیچاره شدن از گرونی...تو حسرت همه چی موندن... ی عده کثیری هم تو بورس سرمایشون داره نابود میشه،هی دولت گفت حمایت میکنیم از بورس و نرید طلا ودلاربخرید،تهش چی شد؟؟؟کلی از ملتو متضرر کردن.. اینا اولویت اخباره نه ملانیا!!!!

  • رضا.
    0

    خبر فوری مگه ما فضولیم. چه کار به مسائل خصوصی دیگران داریم. جل الخالق

  • یوسف طاهرزاده
    0

    مدیر محترم شما خبر از یمن نمی بنویسد اما از بانو های آمریکا می نویسید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ازیمن بنوسند خوبه !؟؟

  • محسن
    0

    خبرفوری، مگرمتن من چه ایرادی داشت که نذاشتید. خانواده و همسر مسئولین کشور خودمان راچرا معرفی نمی کنید.

  • عباسی
    0

    اصلا کلا ذاتتون دخالته . توی همه چیز . زندگی مردم ، سیاست ، دین و .....

  • فرناز
    0

    زن و مردهای خودمون بخاطر فقر و مشکلات اقتصادی دارن جدا میشن ، حالا مشکل داشتن و نداشتن اونا چه تاثیری تو زندگی ما داره

  • پرتوی
    0

    چون آمار طلاق بالا می رود. در پاسخ به تیتر مقاله. نام سایت خبرفوری به خبر قوری باید تغییر کند. به خدا به دور از ادب و نزاکت است . معمولن خواننده های شما ثابت هستند و آنهایی که کامنت هم می گذارند تقریبن ثابت است خواهشن با درج چنین خبر آب دوغ خیاری به مخاطب خودتان توهین نکنید.

  • کاربر ناشناس
    0

    سردی رابطه بین زن و شوهری اونم از جنس رئیس جمهور آمریکا برای ما نون و آب نمیشه

  • لینچان
    0

    من ویدعو کاملش رو دیدم به علت وزش باد و پوشش خاص خانم ترامپ ۲ بار سعی در حفظ لباس خود دست آقای ترامپ را نمیگیرد ولی پس از پیاده شدن از هواپیما کیف خودش رو به دست دیگرش میده و دست آقای ترامپ را میگیرد و به راه خود ادامه میدهد ،الان شما چرا خون کثیفتو لجن میکنی؟

  • ایرانی
    0

    از شما چه پنهون که خدا خودش میدونه که ملانیا در تب عشق یک ایرانی شب و روز نداره.ماگفتیم شما هم نشر بدید .

  • کاربر ناشناس
    0

    اقا جان وارد حریم خصوصی و زندگی شخصی دیکران شدن اخلاقی شرعی نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    بیکاری هم درد بدیه دخالت در زندگی دیگران سرگرمی بدی است

  • صادق
    0

    باز چی زدی خبرفوری؟ساقی خیلی مهمه

  • فضول
    0

    به شما چه ربط داره که در زندگی خصوصی دیگران دخالت میکنید ,در زندگی ایرانیان فلاکت زده دخالت کنید که روز خوش برامون نمونده برید یه کم از بدبختی های فقرا و تهیدستان بگید و به ترسیم بکشید این وضع زندکی .

  • صادق
    0

    یه خورده از نوع زندگی زناشویی مردمان فعلی ایران زمین بنویس...از روابط سرد...از چشم رو هم چشمیها...از عدم ازدواج جوانان...از عدم احترام زوجین به همدیگع...از این همه طلاق...از دشواریهای مسیر ازدواج...بزار فکر نکنیم بابت انتشار این خبرتون از پوتین پولی دریافت کردین!!!

  • بایرام
    0

    رسانه ها بیمار وبیکار هستند کشور ما اینقدر مشکلات داره باید حل کنیم

  • بابایی
    0

    اختلاف زن وشوهر از اول بشریت بوده وخواهد بود از سطح بالا تا پایین تا چه برسد به یک رییس جمهور

  • احمد
    0

    مردم گشنه آن پول ندارن بیکارن یکی بوش مریض پول دارو ندارم یکی کارگر چند ماه حقوق نگرفته آنوقت شما فکر زناشویی ترامپ هستید بهتره اول فکر آبادی خانه خود باشیم و شلوغی صف مهریه

  • سیدمحمدموسوی
    0

    اخه به شماچه. بیکارید این همه بدبختی که داریم چراانهارامطرح نمیکنید حقوق برج دوراهنوز نگرفتیم گارگرشهرداری که ۵ماهه حقوق نگرفته چه بخوردوانموقع هرروزفلان وزیروفلان کس میلیاردهاتومان دزدی کرده ویااختلاس شجاع وشرف داشته باشید انهارامطرح کنیدگوربابای ترامپ وزنش

  • جه
    0

    با سلام بهتره سرک نکشیم تو زندگی مردم دوم خوب سی سال با هم اختلاف۸ سن دارند سوم این رسانه های خودمان تشریف بیارن روستاهای مرزی جنوب شرق خودمان بررسی کنن که فاقد آب وبرق هستند تا دولت مردن ببینند وسوابی نسیب آخرتشان کنند.

  • اناری
    0

    فکری به حال بچه های مردم که بیکارندبکنید.

  • جواد محمدیان
    0

    به درد مردم برسید

  • ناصر
    0

    چرا در مورد زندگی خصوصی مسئولین درجه یک کشور خودمون چیزی نمینویسید ؟؟

  • زهره سرشوق
    0

    تا چشم هر چی فضول کور بشه گند کشور خودمونو برده با کمال پررویی توی زندگی دو تا ادم موفق میلیارد سرک میکشن یکی نیست بگه ب ما چه خیلی مردای ما گل و بلبلن اخه

  • Irani
    0

    مسئله.ما ترامپ نیست.مسئله ما آمریکاست.که کشور ما را به زانو در آورده.و این همه تحریم و بدبختی برای ما به وجود آورده.آن هم نه بخاطر مردم.بلکه بخاطر مسئولان مان.مردم ایران در فقر بدبختی.و نداری دارند.دست وپا میزنند.شما به فکر تجزیه و تحلیل یک عکس.هستیخاک بر سرتان.اگر شما انسانیت و شرف داشتید.به مشکل مردم خودتان رسیدگی میکردید.

  • داروغه
    0

    به ما چه که ترامپ چیکار میکنه فکر نکن باشید خربزه آبه

  • داروغه
    0

    شاید بخاطر گرانی ها از پس زندگی در نمییاد خجالت بکشید مردمی باشید از در مردم بگید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها