هشدار امیرعبداللهیان به بانیان قطعنامه ضد ایرانی در آژانس

وزیر امور خارجه در توئیتی تصریح کرد: اگر بانیان قطعنامه ضد ایرانی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روش تهدید را دنبال کنند، مسؤول همه عواقب آن هستند.

هشدار امیرعبداللهیان به بانیان قطعنامه ضد ایرانی در آژانس

حسین امیرعبداللهیان بامداد امروز (دوشنبه) ۱۶ خرداد ماه و در آستانه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توئیتی به گفت‌وگوی تلفنی اخیرش با جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اشاره کرد و نوشت:با جوزپ بورل در مورد مذاکره برای لغو تحریم‌ها و چگونگی ادامه آن رایزنی کردیم. 

وی تصریح کرد: اگر بانیان قطعنامه ضد ایرانی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روش تهدید را دنبال کنند، مسؤول همه عواقب آن هستند.

 وزیر خارجه اعلام کرد: ما از توافق خوب، قوی و پایدار استقبال می‌کنیم. توافق در دسترس است، اگر آمریکا و سه کشور اروپایی واقع‌بین باشند.

قرار است از امروز (دوشنبه) نشست شورای حکام آژانس برگزار شود، این نشست در حالی برگزار می‌شود که به گزارش رویترز، آمریکا و سه کشور اروپایی پیش نویس قطعنامه پیشنهادی مشترک خود به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را ارائه داده و عنوان کرده‌اند که حل نشدن موضوعات مرتبط با مواد اورانیوم پیدا شده در سایت‌های اعلام نشده، به شدت مایه نگرانی است.این چهار کشور همچنین گفته‌اند که «به دلیل همکاری ناکافی ایران» اختلافات و مسائل پادمانی همچنان حل نشده و از ایران خواسته‌اند که «فوراً پیشنهاد آژانس برای تعامل بیشتر برای حل و فصل همه مسائل پادمانی باقی‌مانده را بپذیرد.

وزیر امور خارجه کشورمان پیش از این در گفت‌وگوی تلفنی با جورپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هشدار داد: هرگونه اقدام سیاسی از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی در آژانس ، بی تردید با واکنش متناسب، موثر و فوری ایران مواجه خواهد شد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در آستانه برگزاری نشست شورای حکام به فلسطین اشغالی سفر و روز (جمعه) با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد. این سفر در حالی انجام شده است که قرار است دوشنبه ۱۶ خرداد ماه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برگزار شود. 

امیرعبداللهیان همچنین روز (پنجشنبه)‌ در گفت‌وگوی تلفنی با همتای سنگاپوری با بیان این‌که در سفر اخیر گروسی به تهران ما با روندی مثبت به توافقی مرضی الطرفین رسیدیم، گفت: مداخلات سیاسی در امور فنی آژانس را کاملا غیرسازنده می‌دانیم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 54
  • ناشناس
    25

    وقتی که برخی ازافراد بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت در داخل کشور ایران از جنایت های اسرائیل دفاع، حمایت و استتقبال می کنند دیگر از آمریکا کشورهای اروپایی و آژانس چه نتظار داریم
    شهید فخری زاده را با سلاح مورد استفاده ناتو ترور کردند
    سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری زاده مورد استفاده ناتو بوده است.
    سلاح ناتو از افغانستان وارد ایران می شود.
    آمریکا و متحدانش تروریست هستند.
    ترور فخری زاده کار موساد است ولی متاسفانه ایران تاکنون هیچ کاری نکرده است چرا؟
    پاسخ ایران به ترور فخری زاده دردناک خواهد بود/ ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
    مشکل امروز جامعه عمل نکردن مسئولان ناتوان و عاجز به وعده هایشان است
    آژانس شریک جرم رژیم صهیونیستی است.
    عملکرد و رفتار آمریکا، سه کشور اروپائی همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت مسئولان ناتوان و عاجز بوده است.



    نظرات شما -
    • 4

      تو که مزدور هستی با اربابهات و بچه هاشون بروید بجنگید فقط به مردم کاری نداشته باشید!چقدر اراجیف بافتی

    • ناشناس
      2

      شما ریشکو ها هر چی بگین اگر هم بر حق باشه چون مردم از شما بدشون میاد برعکس عمل می‌کنند در ضمن خیلی هم بی ادبی ریشکو

    • رضا..
      2

      یکی از دلایل بی تفاوتی جامعه یا حتی رضایت بعضی ها از اتفاقات اخیر در ترور افراد یا انفجار در تاسیسات اتمی متاسفانه عملکرد افتضاح دولت و حاکمیت در عدم توانایی در مهار تورم و گرانی و بیکاری و تغییر و افزایش لحظه به لحظه قیمت همه اقلام و خالی شدن سفره مردم و از طرفی اخبار فساد و اختلاس و دروغ های شاخ دار و وعده های سرخرمن همه و همه چنین جوی را ایجاد کرده. حالا هم داستان برجام و شورای حکام و... اگر به سرانجام نرسد وضع اقتصادی بسیار بدتر و به مرز انفجار خواهد رسید و متاسفانه جواب اعتراضات هم همبشه برخورد خشن بوده و هست.

    • متین
      12

      آخر ناشناس چرا چرت و پرت میگی چرا از روی باد معده حرف میزنی

    • علیرضا
      1

      ببین اخوی با فرهنگ
      اینکه حمایت کننده از اسرائیل یا هرکشور دیگه رو بی فرهنگ و بی شخصیت یاد کنیم دقیقا میشه مثل فرهنگ مسئولین مملکتمون که از هرکی خوششون نیاد یا منافعشون رو بهم بریزه میشه کافر و قاتل و هزارتا چیز دیگه
      بنظر من بی شخصیت کسی هست که خار رو تو چشم خلق خدا میبینه ولی تیربرق رو توچشم خودش نمیبینه
      یه سوال دارم از شما
      چندتا از موشکهای ساخت ایران تو اسرائیل فرود اومده و باعث کشته شدن مردم اسرائیل ( نه حکامش ) شده ؟
      از نظر اونها هم ما قاتل هستیم چون با اسلحه های ایرانی داره بهشون حمله میشه
      دوم اینکه شهید فخری زاده رو ما خودمون با بی خیالی و عدم مسئولیت پذیری اطلاعات کشتیم نه اونا
      وقتی به کسی پا بدی قطعا میزنتت
      چرا کسی نمیتونه بره تو اسرائیل اینجوری ترور کنه ؟
      یا تو امریکا؟ چون اداره اطلاعات اونا مثل پلیس فتا حواسش به خیلی چیزا هست
      در ضمن ما اگه به نفعمون نبود قطعا اصلا نمیذاشتیم کسی از کشته شدن دانشمندامون باخبر شه ( دقیقا مثل امریکا و اسرائیل )
      آژانس هم یه سری پروتکل داره که باید رعایت شه
      اینکه بگیم چون کسای دیگه خلاف کردن پس ماهم مجاز به تخلفیم اشتباهه
      شما هیچوقت یه چاقو رو دست یه بچه عقب افتاده نمیدی چون ممکنه هم به خودش صدمه بزنه هم به بقیه
      وقتی ما همیشه و در هرحالی صحبت از بین بردن کشورهای دیگه میکنیم و تو هر مراسمی بهشون مرگ میفرستیم و تهدیدشون میکنیم عاقلانه است که بذارن ما مثلا به بمب اتم دست پیدا کنیم ؟
      بهتون قول میدم اگه بسازیمش اولین بمب رو میفرستیم و اسرائیل رو از بین میبریم چون از نظر ما اون یه کشور غاصبه که رفته یه کشور دیگه رو عصب کرده
      ولی ارتباطش این وسط به ماچیه رو هنوز نفهمیدیم

  • ناشناس
    1

    احتمال زیاد مثل تمامی دفعات قبل، جواب دژژژمن شکن خواهید داد...

  • ناشناس
    2

    مودبانه اش این است که ساکت شوید اینقدر دست دست کردید تا اوضاع به ضرر ایران شد اینو یه بچه مدرسه ای هم میدونست که با تاخیر در احیای برجام اوضاع به ضرر ایران تموم میشه اونوقت شما به اصطلاح مسئولین کشور که از بیت المال درس روابط بین الملل خوانده اید اینو نمیدونستید!به آنچه که می خواستید رسیدید حالا توله هاتون رو از خارج بیارید با مزدورهاتون بروید و با کل دنیا بجنگید این کشور این میدان براتون فراهم شد فقط از مردم و بچه هاشون انتظار جنگ دیگری نداشته باشد

  • ناشناس
    0

    هشدار به بانیان وضع موجود اگر شرایط اقتصادی درست نشود همون طور که وعده دادید شرایط کشور رو به برجام گره نزنید و گرانی را کنترل کنید که اگر نکنید با مردم طرف خواهید شد

  • 🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    3


    🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ایرانی
    0

    اخ خیلی ترسیدند...

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    صدور قطع نامه علیه ایران!!!!
    مبارک دولت و مجلس یکدست و انقلابی باشه !!!
    کاری که دولت ترامپ چهار سال نتونست بکنه در عرض ۸ ماه این دولت منصوب نظام و حداقلی و بی سواد انجام داد!!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    صدور قطع نامه علیه ایران!!!!
    مبارک دولت و وزیر نخبه خارجه!!!! و مجلس یکدست و انقلابی باشه !!!
    کاری که دولت ترامپ چهار سال نتونست بکنه در عرض ۸ ماه این دولت منصوب نظام و حداقلی و بی سواد انجام داد!!

  • 8

    قطعنامه علیه ایران اعتبار آژانس را به آتش می‌کشد
    بعید می دانم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بخواهد با صدور قطعنامه‌ای علیه ایران با اعتبار خود بازی کند.

  • مش جمعه
    0

    ای لنگ داراز، تا کنون از زور و قلدری چه عاید کشور کردید بجزء فقر و فلاکت. برای یکبار از روش معاشرت چین و کره و آفریقای جنوبی و هند و ... با غرب و جهان استفاده کنید شاید بهتر نتیجه بگیرید.منتظر قطعنامه های شورای حکام و شورای امنیت باشیم و چه بسا دچار نرمش قهرمانانه ای ویا جام زهری دیگری باشیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لنگ دراز

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    صدور قطع نامه علیه ایران!!!!
    مبارک دولت و وزیر نخبه خارجه!!!! و مجلس یکدست و انقلابی باشه !!!
    کاری که دولت ترامپ چهار سال نتونست بکنه در عرض ۸ ماه این دولت منصوب نظام و حداقلی و بی سواد انجام داد!!

  • 0

    گرانی ها مردم را به اصحاب کهف تبدیل کرده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      برو بازار ببین آیا مردم خرید هاشون از قبل بیشتر نیست.

    • مهدی
      0

      ناشناس عزیز این دلیل نمیشه خوب چی میخرن؟! قطعا یخچال فریزر صد و پنجاه میلیونی نمی‌خرند، مطمئن باش یا مواد غذایی هست یا کالاهای قیمت پایین

  • 3


    هرگاه گفتگو‌های سیاسی به نتیجه نمی‌رسد از اهرم آژانس برای چانه‌زنی در مذاکرات استفاده می‌شود

  • 1

    از دو ماه قبل شاهد بودیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای وارد شدن به یک فاز جدیدی آماده می‌شود که یکی از مسیر‌های این فاز جدید می‌تواند کشاندن پرونده ایران به شورای حکام و نهایتا شورای امنیت باشد.

  • 0

    در ارزیابی سخنان اخیر وزیر امور خارجه مبنی بر حساسیت ایران برای اخذ تضمین از آمریکا در قبال احیای برجام و عدم تاکید روی موضوع خروج سپاه از لیست سیاه ایالات متحده و در پاسخ به این سوال که آیا این همان ابتکار جدید تهران در سفر معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران است، گفت: من فکر می‌کنم از ابتدای کار هم که مذاکرات در دولت جدید آغاز شد از نگاه طرف غربی بنا نبود که سپاه از لیست FTO خارج شود چراکه قرار گرفتن سپاه در لیست سیاه وزارت امور خارجه آمریکا اتفاق افتاده بود و خارج از برجام قلمداد می‌شد؛ بنابراین تا جاییکه ما می‌دانیم از دید دولت بایدن هیچگاه قرار بر این نبود که این موضوع مطرح شود و اگر طرف ایرانی از این خواسته چشم‌پوشی کند، نوعی عقب‌نشینی از موضعی است که خود این دولت جدید مطرح کرده، به نتیجه نرسیده و شکست خورده است.

  • ناشناس
    1

    اگر در این مقطع باز هم بر موضوع تضمین پافشاری شود سرنوشتی متفاوت از خواسته پیشین نخواهد داشت چرا که اساسا این امکان وجود ندارد که دولت آمریکا به ایران تضمین دهد که دولت آینده ایالات متحده از برجام خارج نخواهد شد. نه تنها در خصوص این توافق و برجام بلکه اساسا در توافق‌های سیاسی بین‌الملی چیزی با عنوان ضمانت در این معنا وجود ندارد و من فکر نمی‌کنم که این مطالبه نیز به جایی برسد و به سرنوشتی بهتر از مطالبه مرتبط با سپاه بینجامد.

  • 1

    این روند مجددا آغاز شده و ما از دو ماه قبل علامت‌های آن را مشاهده می‌کردیم که صحبت از این بود که آژانس نگران مکان‌های اعلام نشده از طرف ایران است و صحبت‌های از این دست نشان‌دهنده این بود که آژانس برای وارد شدن به یک فاز جدیدی آماده می‌شود که یکی از مسیر‌های این فاز جدید می‌تواند کشاندن پرونده ایران به شورای حکام و نهایتا شورای امنیت باشد. شاید این قطعنامه در نشست آتی شورای حکام صادر نشود، اما قطعا مقدمه‌ای برای اعمال فشار بیشتر بر ایران خواهد بود تا در نهایت پرونده ایران را به شورای امنیت بکشاند و این یک تراژدی خواهد بود.

  • 0

    بنابراین من فکر می‌کنم این سخنانی که اخیرا در اسرائیل مطرح می‌شود کاملا در جهت فرصت‌سازی‌هایی برای اسرائیل است که خود این فرصت‌سازی‌ها و تلاش‌ها از سنجیدن فضای منفی موجود حاصل شده است و می. تواند بسیار موثر باشد همانطور که اقدامات پیشین اسرائیل در اعلام اسناد ادعایی به اصطلاح ربوده شده از ایران این کار را انجام داد و فضای منفی سنگینی را علیه ایران فراهم کرد.

  • 0

    تنها راه حل این است که ما به جای به دور خود چرخیدن و اعلام مطالباتی که می‌دانیم محقق نمی‌شود و در حالی که هیچ جایگزین بهتری هم برای برجام وجود ندارد، تلاش کنیم تا این توافق نیم بند را حفظ کنیم و زمان را خریداری کنیم و امیدوار باشیم که بتوانیم در این زمان حاصل شده راه‌های بهتری را برای حل چالش‌های موجود پیدا کنیم و اگرنه در این مقطع زمانی و با وجود چالش‌های بین‌المللی که وجود دارد و چالش‌های اقتصادی داخلی که ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کند، به بن بست کشاندن مذاکرات عواقب بدی برای همه طرف‌ها در پی خواهد داشت.

  • 4


    اگر برجام به نتیجه نرسد برای هر دو طرف باخت-باخت است

  • 0

    اگر برجام به نتیجه نرسد برای هر دو طرف باخت-باخت است؛ به این معنی که دیگر آمریکایی‌ها خیالشان از بابت نظارت بر فعالیت هسته‌ای رحت نخواهد بود و ایران هم در وضعیت اقتصادی بدی قرار می‌گیرد.

  • 1

    مسیر مذاکرات هر روز پر مانع‌تر می‌شود؛ اگر تا دیروز گفته می‌شد که نتیجه قریب‌الوقوع است، اما حالا گفته می‌شود که احتمال احیای برجام که هیچ، احتمال احیای مذاکرات هم بسیار بعید است.
    اگر برجام به نتیجه نرسد برای هر دو طرف باخت-باخت است؛ به این معنی که دیگر آمریکایی‌ها خیالشان از بابت صنعت هسته‌ای ایران راحت نخواهد بود و طبیعتا نظارت‌های بین‌المللی به حداقل ممکن می‌رسد و از آن‌سو هم ایران از نظر وضعیت اقتصادی در شرایط بدی قرار می‌گیرد، زیرا هم نمی‌شود به راحتی نفت را به فروش رساند و هم پول‌های بلوکه‌شده آزاد نمی‌شود.

  • ناشناس
    0

    البته این را هم بگویم که دورزدن تحریم‌ها به ویژه در ماه‌های گذشته تا حدی کارساز بوده و صادرات نفت افزایش قابل توجهی داشته است، اما مسئله این است که کار به همین جا متوقف نمی‌شود و اگر برجام به نتیجه نرسد، غربی‌ها تحریم‌ها را گسترش می‌دهند و محدودیت‌ها بیش از محدودیت‌های کنونی هم خواهد شد. در مقابل احتمالا ما هم مرز غنی‌سازی ۶۰درصد را رد می‌کنیم و به سمت غنی‌سازی ۹۰درصدی خواهیم رفت. در شرایط کنونی وضعیت چندان مساعد نیست و آژانس اعلام کرده به دلیل مسائلی که بر سر اورانیوم ایران هنوز حل نشده، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام به تصویب می‌رسد.

  • 2

    این طناب‌کشی بین ایران و غربی‌ها و به ویژه بین ایران و آمریکا وجود دارد و به نظر من در آینده یا هر دو طرف خسته می‌شوند و به سمت تفاهم‌نامه‌هایی جدید می‌روند یا آنکه طناب پاره می‌شود و هر طرف به سمتی پرتاب می‌شوند و در آن صورت دیگر غربی‌ها دیگر نمی‌توانند نظارت ویژه‌ای بر فعالیت‌های هسته‌ای ما داشته باشند و ما هم باید برای یک اقتصاد سخت خود را آماده کنیم».

    گرامی‌مقدم در پایان گفت: «مهم‌ترین مسئله در حال حاضر اختلاف‌نظر‌های ایران و آمریکاست. اگر این دو کشور بتوانند با هم به یک فهم مشترکی برسند، مواضع چین، روسیه و اورپایی‌ها در اولویت‌های بعدی قرار دارد. فعلا که هر دو طرف بر سر مواضع خود ایستاده‌اند و افق روشنی در مسیر مذاکرات دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، امنیت جهانی دچار اخلال می‌شود.

  • 1

    با این حال برخی کارشناسان معتقدند غربی‌ها در جلسات این هفته شورای حکام به دنبال ارسال یک پیام تهدیدآمیز به ایران هستند. با این حال به گفته «کلمنت ترمه» محقق مؤسسه بین المللی ایران شناسی رسانه، حتی اگر جلسات کمی متشنج باشد، بعید است که مذاکرات به هم بخورد. او گفت: «با توجه به جنگ در اوکراین، اروپایی‌ها آمادگی ایجاد یک بحران جدید با ایران را ندارند. این کارشناس پیشنهاد کرد که قطعنامه احتمالی علیه ایران به گونه‌ای بیان شود که در را به روی مذاکرات بیشتر نبندد.

    یک نقطه درگیری کلیدی درخواست تهران از واشنگتن برای حذف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از فهرست رسمی گروه‌های تروریستی ایالات متحده است. دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پیش از انتخابات سخت میان دوره‌ای نوامبر، از انجام این کار خودداری کرده است. یک کارشناس دیگر به نام «کلسی داونپورت» معتقد است: «هزینه سیاسی که بایدن برای لغو تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بپردازد، زیاد است، اما در مقایسه با تهدید یک ایران مجهز به سلاح هسته‌ای کمرنگ است».

    او می‌افزاید که دولت بایدن باید پیشنهاد‌های خلاقانه دیگر را دو چندان کند تا مذاکرات به مسیر خود بازگردد.

  • یالی
    0

    هشدار ! وای ایران داره هشدار میده !بترسید دیگه

  • ناشناس
    1


    ردپای اسرائیل در گزارش گروسی وجود دارد

  • ناشناس
    3

    ایران موفق شده است به کمک زیرساخت‌های گسترده‌ای که شامل دانشمندان، تکنسین‌ها و کمک‌ کشورهایی چون کره شمالی، چین، پاکستان و روسیه و شرکت‌های خصوصی کشورهای اروپایی می‌شود، یک برنامه هسته‌ای پیشرفته را توسعه دهد.

  • کیوان
    0

    جناب آقای وزیر خودتون کرديد که لعنت بر خودتون باد حالا زرنگ باشید و زود تر تا دیر نشده اقدامی کنید البته بعید می‌دانم که دلسوز کشور و مردم باشید

  • ناشناس
    3

    ایران قبل از ۴شنبه از IAEA خروج خودش را اعلام کند و بازرسان آژانس را به جرم جاسوسی برای اسرائیل بازداشت محاکمه و اعدام کند.

  • 3



    ارتش سوریه مواضع تروریستها مورد حمایت آمریکا و متحدانش را در شمال غرب سوریه در هم کوبید

  • 1

    بایدن ممکن است بدون توافق هم از ورود نفت ایران به بازار چشم‌پوشی کند

  • 3


    مقاصد «گروسی» از سفر به سرزمین‌های اشغالی/ نمایش مضحک صهیونیست‌ها علیه ایران
    دیدار روز جمعه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «رافائل گروسی» بیش از یک دیدار دیپلماتیک و سیاسی، نمایشی مضحک از سوی سران این رژیم اشغالگر مبنی بر حرکت نمایشی آن‌ها در مسیر دیپلماتیک در مواجهه با پرونده هسته‌ای ایران بود.

  • 2


    غنی سازی ایران هم مانند کشورهای اروپایی باید ۹۰ درصدی باشد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چرت و پرت نگو

  • ناشناس
    2

    چرا ایران حق دارد به آژانس بین‌‎المللی انرژی اتمی اعتماد نکند؟
    برای ایرانی‌ها حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای با بدافزار استاکس‌نت، ترور دانشمندان هسته ای ایران و تجربه نفوذ جاسوسان کشورهای مختلف در بازرسی‌ها تداعی می‌شود.

  • عجب
    0

    مثلا میخوای چکارشون کنی که میگی هشدار . میخوای جیرشونو قطع کنی. صادرات نفتشونو تحریم کنی. جلوی وارداتشونو بگیری. قحطی بیاری تو مملکتشون؟ اخه چی از دستت بر میاد که میگی هشدار امیر عبداللهیان.یه حرفی بزنید بتون نخندن. رها کنید برید ملت بیچاره و خسته کردید. کسی شما رو نمیخواد به چه زبونی ملت بگن. به دست عزت برید تا بدست زور بیرونتون نکردن

  • ناشناس
    1

    مثلا چه غلطی میتونیم بکنیم ؟

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      مثلا میتونیم بازرسی ها را به صفر برسونیم

  • ناشناس
    2

    ایران به سوالات آژانس پاسخ قانع کننده نداده است/ 100 درصد دروغ بزرگی است و این در حالی است که ایران از سال 1392 تاکنون همه جانبه همکاری کرده است.
    آژانس ثابت کرد که سگ دست نشانده اسرائیل بوده است.

  • حمید
    0

    اینجا دروغ حرف اول را میزند وعده های دروغ حرف دوم را میزند .شیر مالیدن سر مرد حرف سوم را میزند رانت.فساد اقتصادی مسءول دولتی .اقا زادگی.انحصار .حرف های بعدی را میزنند.نتیجه اینها هم بیکاری جوان مستضعف .فقر شکاف طبقاتی فاحش.گرانی .

  • ناشناس
    1

    در صورت صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ،تمام کشور های جهان بالاخص کشورهای اروپایی و آمریکا مورد تحریم کالایی و صنعتی جمهوری اسلامی قرار خواهندگرفت.

  • حبیب
    2

    با سلام خدمت هم میهنان عزیز. بایستی گفت اروپا و امریکا آنقدر روی اعصاب ایران‌ راه خواهند رفت تا این‌ اسرائیل بدبخت این‌ وسط از صفحه روزگار محو بشود. چرا اربابان این‌ توله سگ به فکر جانش نیستند و قصد دارند با دست ایران‌ از شرش راحت شوند.

  • چرند و پرند
    0

    اینقدر هشدار بدید تا هشدار دانتان پاره بشه.

  • ناشناس
    0

    امیرخان، با دنیا در نیوفت، کمی فکر کن ببین با چه کسانی داری صحبت می‌کنی. آنها هر زمان دلشان بخواهد ظرف کمتر از دوهفته، ایران را مثل افغانستان میکنند.
    میزنند، میکشند، بمباران میکنند و ما هیچ غلطی نمی‌توانیم بکنیم جز حرافی..
    البته اگر خدا کمکمان کند، خدا آنها را نابود میکند. آیا خداوند از این کشور با این همه فساد راضی هست؟

  • ناشناس
    0

    این غربی ها زیادی بی پدر و مادر هستند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها