کیهان: گمانه زنی ها می گوید مذاکرات برجام به بن بست رسیده است/ باید در همکاری با آژانس تجددنظر کنیم

روزنامه کیهان نوشت که گمانه زنی ها می گوید مذاکرات برجام به بن بست رسیده است و باید در همکاری با آژانس تجددنظر کنیم.

کیهان: گمانه زنی ها می گوید مذاکرات برجام به بن بست رسیده است/ باید در همکاری با آژانس تجددنظر کنیم

این روزنامه نوشت: هم‌زمان با گمانه‌زنی‌ها درخصوص به بن‌بست رسیدن مذاکرات هسته‌ای بین ایران و 1+4 و همچنین افزایش فشار غرب علیه جمهوری اسلامی ایران، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که یک نهاد فنی، حقوقی و کارشناسی است، طبق رویه سیاسی مسبوق به سابق، با انتشار دو گزارش غیرسازنده و خصمانه درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران ادعاهای جعلی و ساختگی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد.

گزارش گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که حاکی از خروج این نهاد از مسیر فنی است، دستمایه فضاسازی رسانه‌های غربی- به‌طور ویژه خبرگزاری انگلیسی «رویترز»- قرار گرفت و همچنین اظهارات مداخله‌جویانه برخی کشورهای غربی را به دنبال داشت.

به‌زعم برخی کارشناسان و تحلیلگران سیاسی، گزارش سیاسی و خصمانه آژانس که مبتنی بر داده‌های جعلی رژیم صهیونیستی است آن‌هم در فضایی که مذاکرات هسته‌ای بین ایران و 1+4 به بن‌بست منتهی شده، صرفاً به‌عنوان یکی از ابزارهای فشار علیه جمهوری اسلامی ایران و در راستای امتیاز گیری برجامی و شگردهای روانی و تبلیغی منتشر شده است.

بر همین اساس به نظر می‌رسد دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید ضمن هشیاری نسبت به تله‌گذاری غربی‌ها، بر برجسته‌سازی روند همکاری صادقانه ایران با آژانس متمرکز شود و ضمن اعتبارزدایی از گزارش‌های جعلی مبتنی بر داده‌های غلط صهیونیست‌ها، در همکاری با آژانس که قرار است گزارش‌هایش دستمایه تصمیمات شورای حکام قرار گیرد، بازنگری کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    ایراندم گوش راهی جز قبول برجام ندارد به حرف کاسبان تحریم گوش ندهید به حرف مردم گوش بدهید انرژی هسته ای صلح امیز ای همه موش و گربه بازی ندارد به چه حقی سرنوشت ما مردم را به یک موضوع بیخود گره زده اید ؟ مگر ما شما را انتخاب کرده ایم که با سرنوشت ما بازی بکنید ؟اگر شما منتخب ملتید که مردم انطور میخواهند اگر نیستیدبفرمائید حکومت نظامی است و جمهوریت در کار نیست

  • خودم
    0

    این گفته کیهان یعنی زمینه چینی برای ب اتم یعنی برجام بی‌برجام و یعنی بی توجهی به تحریم ملت ولی حاضرند برای تحریم نبودن سپاه به آب‌وآتیش بزنند

  • رضا
    0

    کیهان ودارودسته حاکم که مشکلی ندارند تحریم وبرجام براشان فرقی ندارد این مردم وجوانان بیکارند که در فلاکت ماندند.

  • ناشناس
    13

    جلوی بازرسی رو کامل بگیرید تا غربی ها رام شوند

  • ناشناس
    12

    اگر سلاح هسته ای بد است، فرانسه هم آن را کنار بگذارد
    انگار همین دیروز بود که فرانسه با وجود مخالفت های سرسختانه آمریکا برای ساخت بمب هسته ای تلاش می کرد و آشکارا اعلام کرد فرانسه بدون داشتن سلاح هسته ای نمی تواند یک کشور دارای حاکمیت باشد.
    اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا فرانسه آن را کنار نمی گذارد که تازه هیچ تهدیدی هم متوجه آن نیست.

    نظرات شما -
    • شهرام.ر
      0

      سلام.
      شاید دلیلش این باشه که رهبر فرانسه استفاده از بمب اتم را حرام اعلام نکرده است!!!!.

    • آشفته بازار
      0

      به نظرت عقلانیه که بذاری یه آدم شرور و دیوانه چاقو دستش بگیره؟

  • مهدی
    1

    به کوری چشم کیهان و مغز فندقی ها برجام با کمک عمو بایدن درست میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      و کاسبان تحریم و حرام خور ها

  • كيهان
    0

    من هم اكر مثل حاج حسين شريعتمدارى حقوق فوق نجومى وبى حساب كتاب مى گرفتم وهر وقت هم هر چى دلم ميخواست به اين وآن ميگفتم مخالف برجام كه هيچ مخالف نفس كشيدن مردم هم ميشدم

  • Ft
    0

    کیهان ،یه مقدار از قیمت مسکن و اجاره خونه بگو .

  • ناشناس
    0

    به خواسته ات رسیدی برو شاد باش ولی بصورت کاملا موقت!!!

  • ناشناس
    0

    زن دایی بایدن غلط کرد

  • 0

    بایدن کوچولو پسر خیلی بد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها