عجیب ترین کاستوم های رایگان در بازی فری فایر ۲۰۲۳

کسانی که بازی پرطرفدار فری فایر را ساخته اند تلاش بسیاری کرده اند که این بازی محبوب از کاستوم های مناسبی برخوردار باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت جم فری فایر و خرید جم فری فایر این کاستوم ها را خریداری نمایید.

عجیب ترین کاستوم های رایگان در بازی فری فایر ۲۰۲۳

بازی فری فایر جزو محبوب ترین بازی ها در میان کاربران است که از امکانات و کاستوم های بسیار خوبی برخوردار است. ما در این مطلب تصمیم داریم راه هایی برای دریافت کاستوم ها به صورت رایگان را آموزش دهیم تا کاربران بتوانند بدون خرید جم و هزینه از تجهیزات و لباس های زیبای این بازی لذت ببرند.

کاستوم های عجیب در بازی فری فایر

این بازی جذاب در سال های اخیر موفقیت بالایی کسب کرده است و با بروز شدن نسخه ان که هر چند وقت یک بار رخ می دهد موفقیت و پیشرفت این بازی بیشتر می شود. در این محتوا ما می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه از کاستوم های رایگان این بازی بهره مند شوید و عجیب ترین آن ها را به شما معرفی کنیم.

 

کاستوم رایگان در بازی فری فایر

 همانطور که گفته شد یکی از بازی های جذاب در بین کاربران بازی فری فایر است و شما با داشتن جم و دیگر امکانات و کاستوم ها می توانید از این بازی لذت بسیاری ببرید. در برخی مواقع کاربران تمایل به هزینه و خرید جم ندارند ولی به دنبال کاستوم های جذاب این بازی هستند. در بازی فری فایر تکنیک ها و روش های متنوع و بسیاری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن از کاستوم های رایگان بازی فری فایر در سال ۲۰۲۳ برخوردار شوید.

  • لاگین کردن و استفاده از کاستوم های رایگان
  • کسب جم رایگان
  • خرید کاستوم رایگان از فروشگاه داخلی بازی
  • استفاده از شانس هفتگی و کسب کاستوم رایگان
  • عضو شدن در کلوپ های بازی فری فایر

 

لاگین کردن و استفاده از کاستوم های رایگان

برای گرفتن کاستوم های رایگان در بازی فری فایر روش ها و راه های متفاوت و بسیاری است. یکی از ساده ترین این راه ها لاگین کردن است. در این روش شما با استفاده از ایمیل یا اکانت فیس بوک شخصی خود می توانید وارد بازی شوید و لاگین کنید. در این صورت جزو کاربران ثبت شده محسوب می شوید و می توانید از کاستوم های رایگان بازی بهره مند شوید.

Free fire

کسب جم رایگان

یکی از راه هایی که بسیار مورد توجه است و کاربران زیادی از این روش استفاده می کنند کسب جم فری فایر رایگان است. شما می توانید از انواع روش ها برای کسب جم رایگان استفاده کنید و از این طریق از کاستوم های بازی استفاده نمایید. از انواع این روش ها می توان برد در بازی و شرکت در چالش ها و بازی های روزانه و بقیه موارد را نام برد. با توجه به این موارد و کسب جم رایگان می توانید کاستوم های بازی را استفاده کنید و به قولی می توان گفت از کاستوم های رایگان بهره مند شوید.

 

خرید کاستوم رایگان از فروشگاه داخلی بازی

یکی از آپشن های جدیدی که به تازگی به این بازی جذاب اضافه شده است آیتم کاستوم رایگان است. این آپشن به این گونه است که هر لباسی که به این اپ افزوده می شود در نخست تا یک تایم محدود به صورت رایگان عرضه می شود و شما می توانید این کاستوم را به طور رایگان کسب کنید. برای انجام این امر نیاز است که تنها یک کار انجام دهید. شما باید به فروشگاه داخل بازی مراجعه کنید و تب مود را برگزینید و سپس کاستوم مورد نظر را بدون پرداخت جم فری فایر انتخاب نمایید.

 

استفاده از شانس هفتگی و کسب کاستوم رایگان

یکی از بهترین روش ها برای دریافت کاستوم رایگان استفاده کردن از شانس هفتگی است. این آیتم از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران این بازی به این آیتم توجه بسیاری دارند‌. البته باید گفت که این آپشن فقط برای بازیکنان رسمی آن فعال است و تنها اگر در صورتی که به درستی وارد برنامه شده باشید این آپشن برای شما فعال است. شما با استفاده از این شانس هفتگی می توانید از داشتن کاستوم های رایگان مثل لباس برخوردار شوید. به نوعی می توان گفت شما می توانید هر هفته منتظر لباس یا کاستوم مورد علاقه خود در شانس هفتگی باشید. همچنین با خرید جم فری فایر میتوانید به کاستوم های بیشتری دسترسی داشته باشید.

 

عضو شدن در کلوپ های بازی فری فایر

همانطور که گفته شد یکی از بازی های پرطرفدار که میان مردم بسیار محبوب است بازی فری فایر است که در آن کاستوم هایی وجود دارد که با مراجعه به سایت جم فری فایر و خرید جم فری فایر می توان آن ها را تهیه کرد. ما در این محتوا سعی کردیم راه های کسب کاستوم های رایگان را عنوان کنیم و در ادامه به اخرین روش دریافت کاستوم رایگان می پردازیم. این راه بسیار ساده با استفاده از کد ها است و ما با استفاده از آن ها می توان تمامی لباس ها را به طور رایگان دریافت کنیم. این امر جزئی نیست و برای این امر جامعه ها و کلوپ های متعددی نیز تشکیل شده است که شامل بازیکنان مستقل فری فایر می شود و کوپن ها در بین آن ها نمایش داده و اشتراک گذاری می شود.

حتما برای شما سوالی پیش آمده است که این کوپن ها چگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت این کوپن ها شامل کد ۱۲ کاراکتری می شود که تنها عدد نیست و این کد ها بین اعداد و حروف نمایان می شوند.

 

گرفتن کاستوم در بازی فری فایر از فروشگاه

در بالا به انواع روش های گرفتن کاستوم رایگان در این بازی پر طرفدار یعنی بازی فری فایر پرداختیم. اما باید دانست که برخی از کاستوم ها به صورت خودکار در فروشگاه داخل برنامه به صورت رایگان قرار داده شده است. برای مثال بعضی از لباس ها در فروشگاه این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است. در این مرحله باید بازیکن یک لباس مناسب انتخاب کند و سپس آن را خریداری نماید و روی کاراکتری که مد نظر دارد سلیقه خود را پیاده کند. کاستوم را در اینجا می توان نمایش داد و برقرار کرد و هر کاربر می تواند با توجه به نظر خود یک گزینه مناسب و موثر داشته باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها