معرفی بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین

با توجه به استقبال زیادی که برای انتخاب بازی های آنلاین توسط کاربران و علاقه مندان انجام شده، سایت های خارجی و ایرانی زیادی به منظور ارائه بهترین بازی های آنلاین طراحی و ارائه شدند.

معرفی بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین

خوشبختانه سایت های خارجی زیادی امکان دسترسی و عضویت کاربران ایرانی را برای انتخاب بازی های آنلاین فراهم کرده است. در واقع با وجود سایت های ارائه دهنده بازی های آنلاین باعث شده که دیگر نیازی به لود کردن بازی های مختلف وجود ندارد. در واقع کافی است که اینترنت و یک سیستم داشته باشید تا با فعالیت در این بازی ها اوقات فراغت خود را پر کنید.

در این مقاله به معرفی بهترین سایت های ایرانی و خارجی برای بازی های آنلاین برای کاربران علاقه مند می پردازیم.

معرفی بهترین سایت های ایرانی برای بازی های آنلاین

با وجود این که سایت های آنلاین بازی های آنلاین خارجی زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته، سایت های ایرانی زیادی نیز طراحی و ارائه شده است. در واقع کیفیت سایت های ایرانی که بازی های آنلاین ارائه می کنند، کیفیت بسیار بالا و هیجان انگیزی دارند. به گونه ای که می توان گفت کیفیت آن ها کم تر از سایت های خارجی نیست. یکی از بهترین ویژگی های سایت های ایرانی این است که غیر از ایجاد سرگرمی و تفریح برای کاربران علاقه مند، میزان مصرف آن ها در مقایسه با سایت های خارجی بسیار مقرون به صرفه تر است.

1-سایت Www.pr3ogame.ir

یکی از وب سایت های محبوب برای کاربران ایرانی، سایت پارس گیم است. این سایت مجموعه از بهترین بازی های آنلاین را برای امکان استفاده از موبایل و هم برای سیستم ارائه می کند. بازی هایی که در این بازی لود می شود، به گروه های مختلف از جمله بازی های مبارزه، کلاسیک، ورزشی، اکشن و ... را ارائه می کنند.

 

2- سایت  Www.minibazi.net

یکی از بهترین سایت های ایرانی و خارجی که طرفداران زیادی بین کاربران ایرانی دارد، سایت مینی بازی است. این سایت بیشتر بازی های ایرانی را با کیفیت بالا ارائه می کند. یکی از بهترین ویژگی های این سایت این است که بیشتر بازی های آنلاین عادی را اجرا می کند. بنابراین کاربران مبتدی هم می توانند در این سایت عضو شده و بازی کنند. بازی هایی که در این سایت ارائه می شود، به چندین گروه مختلف از جمله بازی های زیر تقسیم می شوند:

  1. بازی های جنگی
  2. بازی فکری
  3. بازی فوتبال
  4. بازی های استراتژیک
  5. بازی آنلاین کم حجم مناسب برای رایانه

یکی از بهترین ویژگی های سایت مینی بازی است که بازی های آنلاین این سایت بر اساس رده های سنی مختلف دسته بندی شده اند. در واقع این کار به منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب های روحی به کودکان با سنین کم انجام شده است.

3-سایت Www.8game.ir

سایت Www.8game.ir بین کاربران و گیمرهای ایرانی طرافداران زیادی دارد. این سایت به عنوان یکی از بهترین سایت های ایرانی و خارجی که بهترین بازی های آنلاین را ارائه می کند؛ شناخته می شود. یکی از بهترین ویژگی های این سایت ارائه متنوع ترین بازی های آنلاین است. به گونه ای که تقریبا کاربری نیست که پس از وارد شدن به این سایت، بی نتیجه نخواهد بود. این سایت نیز دسته بندی های مختلفی دارد که اولین دسته بندی آن از بازی آنلاین چند نفره شروع می شود. سپس بازی های بعدی به دسته بندی های دیگر شامل بازی های آنلاین رانندگی و بازی های مهیج دیگری است. یکی از ویژگی های دیگر این سایت برای انتخاب بازی های مختلف آن این است که باید حتما از VPN استفاده کرده و آنلاین باشید. 

4. سایت https://game-fa.xyz/

سایت بازی فا یا گیم فا به عنوان یکی از بهترین سایت های ارائه کننده بازی های آنلاین شناخته می شود. این سایت فعالیت خود را از سال 1399 شروع کرد. یکی از ویژگی های بارز و ویژه این سایت این است که اخبار و اطلاعات روز در مورد رسانه های بازی که در ایران وجود دارد را منتشر می کنند. بنابراین کاربران با مشاهده و بررسی این سایت می توانند اطلاعات کاملی از بازی های آنلاین به دست آورند.

5-سایت  Www.flashkhor.com

اگر جزء کاربران تازه کار و مبتدی هستید که به تازگی به بازی های آنلاین علاقه مند شده اید، انتخاب سایت بازی آنلاین، فلش خور توصیه می شود. فعالیت در این سایت کاملا رایگان است. به همین دلیل به کاربران مبتدی پیشنهاد می شود. با این وجود یک سایت حرفه ای مناسب برای کاربران و گیمرهای حرفه ای نیز هست. این سایت شامل 30 صفحه طراحی شده با کیفیت بالا است که 451 بازی آنلاین ارائه می کند. کاربران با عضویت در این سایت می توانند بدون لود کردن بازی های آنلاین و صرفا با یک کلیک روی گیم، از بازی لذت ببرید.

سایت Www.goodgame.ir

یکی از بهترین سایت های ارائه کننده بازی آنلاین، سایت Www.goodgame.ir است. این سایت تنها سایتی است که روز به روز بر تعداد بازی های آن افزوده می شود. هر بازی آنلاینی که در این سایت ارائه می شود، گویا صرفا برای یک گیمر طراحی شده است. برای مثال انتخاب بازی های اکشن برای افراد جسور و شجاع توصیه می شود تا به مراحل این بازی جسورانه پی ببرند. همچنین با انتخاب این سایت می توانید به لیستی از بازی های کارتونی دسترسی داشته باشند. به همین دلیل می توان گفت سایت گود گیم یک سایت مناسب برای کودکان نیز هست.

معرفی بهترین سایت های خارجی برای بازی های آنلاین

علاوه بر سایت های ذکر شده، در ادامه به معرفی کامل تر بهترین سایت های خارجی برای بازی آنلاین می پردازیم. از جمله بهترین سایت ها می توان موارد زیر را نام برد:

1-سایت Www.addictinggames.com

این سایت تعداد محدودی از بهترین بازی های آنلاین را ارائه می کند. این سایت بازی های مختلف را به صورت دسته بندی شده از جمله پازل، زامبی، و بازی های خنده دار و ... تقسیم می شوند. بارگیری و لود شدن بازی های در این سایت بسیار سریع و آسان است. به گونه ای که برخی از گیمرها دیگر نیازی به بارگیری هم ندارند. چون با یک کلیک سریعا می توانید به لیستی از بهترین بازی های رایگان دسترسی داشته باشید. این سایت زمان باز کردن بازی ها تبلیغات 15 دقیقه ای دارد که ممکن است برای برخی از کاربران آزار دهنده باشد. اما دسترسی به بهترین بازی خوب آنلاین و فعالیت در این سایت جزء ویژگی های مطلوب آن محسوب می شود.

2- سایت Www.agame.com

سایت Www.agame.com جزء یکی از بهترین سایت های خارجی برای انتخاب بازی های آنلاین پیشنهاد می شود. این سایت دارای گیم های مختلف از جمله گیم مسابقه، اکشن و بازی های مناسب بچه ها است. یکی از ویژگی های این سایت نشان دادن و وجود تبلیغات زیاد است. اما خوشبختانه می توانید در صورت لزوم این تبلیغات را رد کنید. در نظر داشته باشید که همه سایت ها این قابلیت را ندارند. یکی از مزایای دیگر این سایت ارائه بازی انفجار آنلاین و بدون نیاز به بارگیری کردن بازی است. علاوه بر این، نیازی به ثبت نام کردن در سایت نیست و می توانید بدون وارد شدن به فضای خاصی، بازی را شروع کنید.

3-سایت Www.Miniclip.com

یکی از بهترین سایت هایی که با فعالیت در آن می توانید سطح بالایی از هیجان را با انتخاب بازی های اکشن تجربه کنید، سایت Www.Miniclip.com  است. این سایت دارای بازی نبرد رویال است که جزء بهترین بازی های آنلاین در سایت های خارجی محسوب می شود. یکی از ویژگی های این سایت این است که برای شروع بازی، باید ان را بارگیری کنید. سایز این بازی ها بزرگ تر بازی های فلش است. به همین دلیل ممکن است سرعت بارگیری آن افزایش یافته و لذت بازی را کاهش دهد. با این وجود کیفیت طراحی بازی ها و ارائه بهترین گیم های متنوع تمام وقت تلف شده کاربران را جبران می کند.

4- سایت Www.boredgames.com

 یکی از بهترین سایت های رایگان دیگر که لیستی از بازی های رایگان را ارائه می کند، سایت Www.boredgames.com است. این سایت بیشتری بازی هایی که در حوزه استراتژی، مبارزه و جنگجویی هستند را ارائه می کند. با توجه به این که بازی های این سایت رایگان است، ممکن است مجبور به نصب برنامه های غیر ضروری باشید. اما با این وجود ارزش استفاده از تعداد زیادی بازی رایگان وجود دارد.

5-سایت Www.pogo.com

وب سایت Www.pogo.com دارای تعداد زیادی از بازی های آنلاین است که از انتخاب و ثبت نام در آن پشیمان نخواهید شد. بیشتر بازی هایی که در این سایت ارائه می شود، رایگان است. اما برخی دیگر از بازی ها نیاز است که لود شوند که ممکن است برای برخی کاربران آزار دهنده باشد. برای انتخاب بازی های مختلف این سایت باید در تک تک بازی ها ثبت نام کنید تا اجرا شود.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها