بهترین بازی های پولساز و درآمد زای ایرانی و خارجی

توصیه ما به علاقه مندان دنیای بازی های آنلاین این است که در کنار شغل اصلی شان، در زمان اوقات فراغت به بازی های آنلاینی رجوع کنند که برایشان علاوه بر سرگرمی، پولسازی و درآمد زایی نیز داشته باشد. معمولاً این سایت بازی ها ساده و سرگرم کننده هستند و شرایط ثبت نام آن ها بسیار ساده است.

بهترین بازی های پولساز و درآمد زای ایرانی و خارجی

شما باید بدانید که اغلب شرکت های دنیا ی بازی دیجیتال از طریق پی پال به مخاطبان خود پول می دهند. بنابراین لازم است تا گیمرها یک حساب پی پال داشته باشند.

اکنون به معرفی بهترین سایت بازی های آنلاین  که به شما پول واقعی می دهند می پردازیم :

یکی از بهترین  سایت بازی های پولساز پی پال ، بازی Swagbucks است .

 

1) بازی Swagbucks

1

فرصت مناسبی برای گیمرها می سازد تا آن ها همزمان با انجام بازی آنلاین و لذت بردن از شرایط بازی ، پول واقعی کسب کنند.

در صورتی که بعد از انجام بازی آتلاین ، به پاداش و درآمد لحاظ شده رسیدید ، می توانید پاداش خود را از طریق جوایز شگفت انگیز در نظر گرفته شده ، کدهای کوپنی و کارت های هدیه آمازون ، باز خرید کنید.

اگر موارد عنوان شده را نخواستید ، میتوانید از  سایت بازی شرکت بخواهید تا اعتبار بازی را به صورت نقدی به حساب پی پال تان  واریز کند.

 

2) Paid Game Player

 

فضایی که به شما معرفی می کنیم ،Paid Game Player است . در این فضا 600 بازی آنلاین وجود دارد ، بعضی از این سایت بازی های مدعی هستند که به اعضای خود 25000 دلار پول نقد جایزه می دهند . اکنون با توجه به سلیقه ی خود ، بازی آنلاین مد نظرتان را انتخاب کنید.

جدا از  شرایطی که برای رقابت با دیگران برای کاربران در نظر گرفته شده است ، امکان بررسی بازی های آنلاین ، آزمایش محصولات تجاری ، مراجعه به دوستان و همچنین تکمیل نظر سنجی ها نیز در این فضا برای آن ها به وجود آمده است. 

برای عضویت به شیوه ی بیان شده دقت کنید . با توجه به اینکه هنگام ثبت نام در سایت بازی در نسخه ی پرمیوم و اصلی به شما 1000امتیاز تعلق می گیرد ،  همزمان با خرید نسخه ی پرمیوم ، نسخه ی کامل بازی و ضریب پاداش دو برابری دریافت خواهید کرد . 

حالا که با فضای Paid Game Player  آشنا شدید ، تعدادی از بازی های محبوب آن را به شما معرفی می کنیم :

 

3- بازی Second Life 

2

این بازی آنلاین با ایجاد آواتار هایی ، برای کاربران شرایطی را می سازد تا با اشخاص دیگر در مکان ها یا موقعیت های یک زندگی کاملآ واقعی تعامل داشته باشند . ارزی که در این بازی به گیمر ها تعلق می گیرد ،  Linden  نام دارد و این امکان را دارد که به پول واقعی تبدیل شود .

در این بازی آنلاین گیمر ها کارهای متنوعی مانند انجام مسابقات ،  فروش اشیا یا محتوا به دیگر گیمر ها، شکار کردن در موقعیت های مختلف، به درآمد واقعی می رسند و گیمر ها از طریق پی پال(PayPal) ، پول خود را دریافت خواهند کرد.

 4-بازی World Winner 

3

در این بازی آنلاین شما سپرده گذاری می کنید . بعد از انتخاب یک تورنومنت و انجام بازی و جمع آوری پاداش های بازی ، منتظر نتایج برای برداشتن درآمد خود خواهید شد . این مسابقات برای سایت بازی های Spades,Plinko, Angry birds  در نظر گرفته شده اند .

 شما با پرداخت هزینه ی 0/25 دلار ، در واقع ورودیه را پرداخت می کنید و بعد از آن اجازه می یابید تا قبل از هر گونه تعهدی به سایت بازی به صورت رایگان تمرین کنید. برای نقد کردن سود خود می توانید از کارت های اعتباری یا نقدی یا پی پال استفاده کنید. 

 

5- بازی Twitch Interactive

 4

این بازی آنلاین با پخش مستقیم خود خدماتی در حوزه ی بازی های ویدئویی ارائه می دهد. برای کاربران این سرویس در سراسر جهان، این امکان فراهم شده است تا مسابقات ورزشی را تماشا کنند ، ویدئو های موسیقایی گوش دهند و امکان ادغام این پلتفرم را با کنسول های ایکس باکس وان ، پلی استیشن سه و چهار ، ایکس باکس ۳۶۰ و دستگاه هایی مانند Amazon Fire TV, Google Chromecast  داشته باشند .

روند کسب درآمد در ایت سایت بازی  بدین صورت تعریف شده است که نمایش بیشتر ، درآمد بیشتری به همراه خواهد داشت. شما بعد از دریافت دست کم ۵۰۰ بازدید منظم از ویدئو ها ، می توانید درخواست Twitch Partner بدهید که به صورت رایگان اتفاق می افتد. برای هر مشترک کانال شما Twitch ، مبلغی معادل ۲/۵ دلار به شما پرداخت می کند . 

6- بازی Mistplay 

در این بازی ،شما در هر ۲ تا ۱۰ دقیقه بازی ، می توانید مبلغی معادل ۰/۶۶ دلار پول نقد پاداش بگیرید. کارت هدیه ی شما ظرف ۴۸ ساعت توسط Mistplay, برایتان از طریق ایمیل اهدا می شود. شما میتوانید با رسیدن به ۵ دلار پول خود را برداشت کنید.

 

7- بازی Inbox dollar  

 

5

این سایت بازی شبیه به Swagbucks کار می کند . شما با مراجعه به سایت بازی اینباکس دلار در فیلم ها ، بازی های آنلاین و نظرسنجی ها مشارکت می کنید و از چند سنت تا چند دلار در ساعت درآمد خواهید داشت.

این سایت کتابخانه ی گسترده ای از بازی های کلاسیک یک نفره مثل جدول سودوکو ، فال ماهجونگ و بازی های دیگر دارد . این سایت بازی با برنامه ی اندروید ios کار می کند.

بازی زولا از بازی های پولساز ایرانی

تعداد  سایت بازی های ایرانی که برای شما درآمد واقعی می سازند ، زیاد نیست. ولی این بازی از ایرانیان حمایت می‌کند و در رده ی بندی بهترین بازی های آنلاین پولساز جهانی جایگاه بالایی دارد.

6

حتی بازی آنلاین زولا تا کنون جایزه ی صد هزار دلاری نیز به کاربران خود داده است . شما با فروش آیتم و فروش اکانت در مأموریت هایی که زولا به شما می دهد ، می توانید کسب درآمد کنید . اغلب افرادی که از زولا استفاده می کنند ، بسیار حرفه ای هستند ، آن ها تمام تجربیات خود را در یک فایل پی دی اف ذخیره کرده اند و حاضرند در ازای دریافت مبلغی این فایل را به فروش برسانند ‌ .

 شما هم میتوانید مانند آن ها این فایل را بسازید و تجربیات خود را در آن ذخیره سازی و دسته بندی کنید و در صورت تمایل آن را به فروش برسانید. اگر گرید شما در بازی ها لول ده باشد ، مجوز ورود به مسابقات خاصی که e_sport نام دارد به شما داده می شود ، جوایز ارزنده ی این مسابقات به نیم میلیون دلار نیز می رسند .

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها