طرز تهیه برگر مرغ سوخاری سریع با طعم فوق العاده

برگرها یکی از خوشمزه ترین غذاهای فست فودی هستند که شما می توانید آن ها را با گوشت یا مرغ تهیه کنید و برای شام یا نهار سرو کنید. تفاوت برگر مرغ سوخاری با دیگر برگرها در این است که مرغ به صورت سوخاری در نان همبرگر قرار می گیرد.

طرز تهیه برگر مرغ سوخاری سریع با طعم فوق العاده

ساندویچ برگر بیشتر با سینه بدون استخوان و بدون پوست تشکیل می شود که می توانید بین برش های نان قرار دهید و با گوجه و خیارشور این برگر را سرو کنید. شما می توانید در خانه یک برگر مرغ سوخاری خانگی تهیه کنید و یک ساندویچ درجه یک بسازید.

مواد لازم

سینه مرغ ۶۰۰ گرم
سیر ۲ حبه
تخم مرغ ۱ عدد
آرد ۵ ق غذا خوری
شیر ۲ ق غذا خوری
آرد سوخاری ۱ لیوان
کورن فلکس له شده یا آرد سوخاری پفکی ۱ لیوان
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
سس مایونز و خیارشور و گوجه به مقدار لازم

مرحله اول: آماده سازی مرغ

ابتدا باید سینه یا ران مرغ را بدون استخوان کنید، شما می توانید مرغ را چرخ نکنید و سوخاری کنید و سرخ کنید و یا می توانید سینه مرغ را داخل چرخ گوشت یا غذاساز یا میکسر خود ریخته و با سیر پوست کنده و ادویه ها خوب چرخ کنید تا مواد یکدست و سینه مرغ پوره شود.

 

مرحله دوم: تهیه مواد سوخاری

داخل یک کاسه تخم مرغ را به همراه کمی نمک و فلفل سیاه و شیر بزنید تا از لختگی خارج شود و داخل یک کاسه دیگر باید آرد سفید بریزید و در یک کاسه دیگر آرد سوخاری پفکی که می توانید کورن فلکس ذرت را بگیرید و پودر کنید و یا از پودر پانکو یا سوخاری پفکی استفاده کنید.

 

مرحله سوم: تهیه برگر مرغ سوخاری

در ادامه باید از مواد مرغی بردارید و در دست به آن شکل دهید، شما می توانید به صورت گرد یا کشیده به برگر حالت دهید و ابتدا داخل آرد سفید بزنید و بعد داخل مخلوط تخم مرغ و در انتها در پودر سوخاری پفکی بزنید، داخل تابه کمی روغن ریخته و برگر ها را داخل روغن سرخ کنید تا مرغ پخته و برشته و طلایی شود.

منبع: پارسی دی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    جالبه حسین شریعتمداری هم جزو خطوط قرمزتون شده !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها