معاون رییس‌جمهور:

۲ خانواده ۴ قلوهای کرمانی زمین دریافت می‌کنند

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از برنامه اعطای زمین و تسهیلات برای ساخت مسکن به ۲ خانواده چهار قلوی کرمانی خبر داد.

 ۲ خانواده ۴ قلوهای کرمانی زمین دریافت می‌کنند

انسیه خزعلی عصر جمعه در جریان سفر استانی دولت در دیدار با ۲ خانواده چهار قلوهای کرمانی افزود: تسهیلات خوبی در اختیار زوج های جوان دارای فرزند قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست های اصلی دولت حمایت از خانواده‌هاست و  سیاست افزایش جمعیت در شرایط فعلی بسیار اهمیت دارد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور  اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل افزایش جمیعت تشکیل خانواده‌های پایدار است و سیاست‌های ما نیز در راستای تشکیل خانواده‌های پایدار و افزایش جمعیت است.

به گزارش ایرنا در این دیدار پدر چهارقلوها گفت: به خانواده‌های صاحب چهار یا پنج قلو  اعلام شد که خودرو با قیمت درِ کارخانه بدون قرعه‌کشی تعلق گیرد اما در سایت که برای ثبت‌نام می‌روید، خبری از این موضوع نیست.

وی بیان کرد: قرار بود با به دنیا آمدن بچه‌ها برخی از مشکلات ما از جمله مسکن حل شود اما خانه‌ای که در آن زندگی ‌می‌کنیم صاحبخانه لطف کرد و پول پیش نگرفت و گفت تا زمانی که مشکل مسکن ما حل می‌شود اینجا باشیم.

۲ خانواده کرمانی در سال گذشته صاحب فرزندان چهار قلو شدند که مسئولان ضمن دیدار با این خانواده ها وعده حمایت از آنها را داده بودند.

همچنین در این دیدار مقرر شد یک سال اجاره‌بهای خانه‌ این خانواده از طرف دولت پرداخت شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    تجربه میگوید یک سانت زمین نمیدهند خبر فوری اگر دادند تیتر بزن زمین دریافت کردن

  • ناشناس
    0

    بیچاره عیال بار زنبیل بردار و بیار؛ مسئولین کلاه
    سرت گذاشتن چند روز دیگه بخشنامه صادر میشه هر ایرانی که تو این کشور نفس بکشه ازش مالیات بگیرین به خاطر اینکه ما تو دنیا تنها کشوری هستیم
    که امنیت داریم.

  • ناشناس
    0

    فردا خون بچهات میگیرن میکنن تو شیشه هدیه میدن به جهاد اسلامی فلسطین و لبنان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها