پسر بی‌رحم سر از تن پدرش جدا کرد

پسر جوان که مدت‌ها با پدرش دچار اختلاف بود در جنایتی هولناک او را به قتل رساند.

پسر بی‌رحم سر از تن پدرش جدا کرد

ساعت 7بعدازظهر سه‌شنبه گذشته به وقت محلی، پلیس شهر میدلتاون در جریان یک جنایت هولناک قرار گرفت.

زنی در تماس به پلیس گفت که پسرش جاستین‌مون - 32ساله- به‌خاطر اختلافاتی که با پدرش مایکل اف‌مون داشته بعد از مشاجره و درگیری او را به قتل رسانده و سرش را از تنش جدا کرده است. او همچنین ویدئوی‌ این جنایت را نیز در فضای مجازی منتشر کرده است.

ماموران پلیس بلافاصله خود را به محل جنایت رساندند و در بازرسی از آنجا، جسد مایکل‌اف را در حمام پیدا کردند و یک قمه و یک چاقوی آشپزخانه بزرگ و دستکش‌های لاستیکی خون‌آلود در وان‌حمام کشف شد. این درحالی بود که جاستین نیز بعد از ارتکاب جنایت با خودروی پدرش خانه را ترک کرده بود.

همسر مقتول به پلیس گفت که شوهرم همیشه با پسرم اختلاف و درگیری داشت‌. هنگام وقوع این حادثه من در خانه نبودم‌ وقتی به خانه برگشتم، رد خون را در خانه دیدم که از آشپزخانه تا حمام ادامه داشت، از دیدن چنین صحنه‌ای به‌شدت ترسیدم اما وارد حمام شدم و جسد بی‌سر همسرم را در وان پیدا کردم.

درحالی‌که پلیس درحال تحقیق و بررسی درباره این جنایت بود، جاستین ساعاتی بعد با اسلحه در یک پایگاه گارد ملی دستگیر شد. اسناد دادگاه پنسیلوانیا نشان می‌دهد که جاستین‌مون، 32ساله، متهم به قتل، سوءاستفاده از جسد و سایر اتهامات است.

یکی از مقامات محلی در این‌باره گفت: جاستین پس از فرار از خانه، بیش از 160کیلومتر رانندگی کرد، سپس با اسلحه وارد پایگاه گارد ملی پنسیلوانیا شد. او ساعت 9:25 شب در پایگاه فورت ایندیان تاون‌گپ،‌ مقر گارد ملی پنسیلوانیا بازداشت شد. جاستین اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد. او در 8 فوریه محاکمه خواهد شد.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    این چه خبری هست هرکه تیتر ببیند فکر میکند در ایران است لطفا اینطوری تیتر نکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها