قتل پدر جوان با ضربات چاقوی پسرش

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: مشاجره لفظی پدر و فرزند در یکی از روستاهای تویسرکان منجر به قتل مرد ۴۵ ساله توسط فرزند شد.

قتل پدر جوان با ضربات چاقوی پسرش

سرهنگ رضا نوری روز سه شنبه بیان کرد: نزدیک به نیمه های شب یکم مهر ماه امسال خبر یک فقره مشاجره منجر به  قتل  به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مخابره شد که تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع در صحنه جرم حضور یافتند.

وی اضافه کرد: مشاهدات عینی و تحقیقات اولیه گویای این بود که پدر و فرزند در خانه مادربزرگ گرد هم آمده اما اختلاف خانوادگی موجب بروز مشاجره بین این پدر و فرزند می شود.

فرمانده انتظامی تویسرکان ادامه داد: درگیری پدر و فرزند تویسرکانی و ناتوانی فرزند جوان در کنترل خشم موجب بهره گیری وی از  سلاح سرد  شد تا جایی که با وارد کردن 3 ضربه پدر را به قتل رساند.

سرهنگ نوری بیان کرد: با توجه به اصابت چاقو به ناحیه حساس بدن، پشیمانی فرزند و تلاش او برای جلوگیری از خونریزی و مرگ پدرش بی نتیجه ماند و پس از مرگ پدر، قاتل از صحنه جرم متواری شد.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی با توان علمی بالا و اشراف اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن مخفیگاه قاتل را در همین روستا شناسایی کرده و با استفاده از اصل غافلگیری متهم را  دستگیر  کردند.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی به قتل اعتراف کرد.

سرهنگ نوری گفت: به گفته فرزند این مرحوم، اختلاف خانوادگی علت و انگیزه اصلی از قتل بود در حالیکه می شد با گفت و گو از بروز این اتفاق جلوگیری کرد.

سرهنگ نوری اضافه کرد: بسیاری از افراد توان کنترل خشم به ویژه هنگام بروز موقعیت های بحرانی را ندارند در حالیکه با سعه صدر، گفت و گوی منطقی و مشورت و راهنمایی گرفتن از بزرگان و افراد با نفوذ در خانواده و محل زندگی می توان از بروز بسیاری از اختلاف و حوادث پیشگیری کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بچه ها این دور و زمونه یه جوری شدن موقع خشم و عصبانیت ثانیه ای باقی نمیزارن که بزرگان راهنماییشون کنن کار خودشون میکنن و تمام

  • ناشناس
    0

    ماموران انتظامی و پلیس آگاهی با توان علمی بالا و اشراف اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها