قتل خونین پسر ۱۷ ساله با ضربات چاقو در کارون

پسر جوان در شهرستان کارون به دلیل اختلافات شخصی با یک نوجوان ۱۷ ساله درگیر و او را به قتل رساند.

قتل خونین پسر ۱۷ ساله با ضربات چاقو در کارون

سرهنگ سودانی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: ساعت 30 دقیقه روز جمعه ۱۰شهریورماه خبری مبنی بر وقوع  درگیری  منجر به قتل درشهرک شهید عباس پور منطقه کوت عبدالله شهرستان کارون به  پلیس  این شهرستان اعلام و بلافاصله مأموران کلانتری۱۱شهرستان کارون و عوامل اداره مبارزه با جرائم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شخصی ۱۹ ساله به دلیل اختلاف قبلی با یک نوجوان ۱۷ ساله با او درگیر شده و با وارد آوردن ضربه چاقو او را به قتل رسانده و متواری شده است.

جانشین پلیس  کارون اضافه کرد: بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی مخفیگاه  متهم  آغاز و در یک مدت زمان کوتاه متهم که در حال برنامه ریزی برای فرار  بود در تور اطلاعاتی پلیس گرفتار و دستگیر شد.

سرهنگ سودانی گفت: با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: نامبرده انگیزه خود از انجام قتل را اختلاف قبلی اعلام کرد. 

سرهنگ سودانی در پایان به نقش خانواده ها در نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: خانواده ها به صورت مستمر بر رفتار و رفت و آمد های جوانان و نوجوانان خود نظارت کنند تا از گرفتاری عزیزان شان به حوادث مشابه پیشگیری شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بد میگن امنیت داریم امنیت خیلی وقت مرده حلواشم خوردیم فاتهشم خوندیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها