شلیک مستقیم مرگبار به پدر توسط پسر جوان در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری جوانی ۳۷ ساله خبر داد که به دنبال اختلافات خانوادگی پدر ۵۸ ساله خود را به ضرب گلوله از پای درآورده بود.

شلیک مستقیم مرگبار به پدر توسط پسر جوان در کرمانشاه

سرهنگ علی کرمی اظهار کرد: پس از وقوع  قتل  مردی ۵۸ ساله با  سلاح گرم  در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند درگیری بین پدر و پسر رخ داده که متعاقب آن پسر با  شلیک چند گلوله باعث مرگ پدرش شده و سپس از صحنه حادثه متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی مخفیگاه  قاتل فراری  در یکی از محله‌های حاشیه‌ای شهر کرمانشاه شده و طی عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی و انتقال به پلیس آگاهی اقدام کردند.

کرمی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل پدرش، انگیزه خود را از این کار  اختلافات خانوادگی  عنوان و اظهار کرد که از قبل بر سر یک باب منزل مسکونی دارای اختلاف بوده است.

وی ادامه داد: متهم در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که روز حادثه به علت بدهی قبض آب و عدم پرداخت آن باهم درگیر شده‌اند که پدرش با یک قبضه اسلحه قصد شلیک به وی را داشته اما چون اسلحه در حالت ضامن قرار داشته موفق به شلیک نشده است.

کرمی تصریح کرد: طبق ادعای فرد قاتل، پس از این حادثه وی اسلحه را از پدرش گرفته و پس از خروج آن از حالت ضامن چند تیر به سمت او شلیک کرده و باعث مرگش شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اا
    0

    خدایا به کجا می رسیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها