شلیک خونین مستاجر مسلح به صاحبخانه اش در ورامین

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری مستاجری که پس از درگیری با صاحب خانه خود اقدام به تیراندازی و مجروح کردن وی کرده بود، خبر داد.

شلیک خونین مستاجر مسلح به صاحبخانه اش در ورامین

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری و  تیراندازی  با سلاح گرم در یکی از محلات سطح شهرستان ورامین، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری 11 شهید قدوسی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از حضور در محل و تحقیقات اولیه دریافتند  درگیری  بین یک موجر و مستاجر روی داده و مستاجر با سلاح گرم اقدام به تهدید موجر خود کرده است.

سرهنگ بیرانوند بیان داشت: ماموران با شنیدن صدای تیراندازی که از داخل ساختمان به گوش می رسد سریعا وارد عمل شده و مشاهده می کنند موجر از ناحیه پهلو دچار تیرخوردگی شده و به زمین افتاده و متهم نیز با  اسلحه کمری  در کنار و بالای سر وی ایستاده و مانع امداد رسانی ماموران می شود.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این لحظه متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت و به صحبت های ماموران توجهی نمی کرد با اقدام سریع و به موقع ماموران خلع سلاح و  دستگیر  شده و موجر نیز به بیمارستان منتقل شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ بیرانوند در پایان بیان داشت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری عواقب ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    چقدر اسلحه در دست مردم زیاد شده!!

  • ترک
    0

    ای مومنان وانهایی که چهره نورانی دارند گوش فرا دهید زیارت واجب است یا کمک به هم نوع خود ایا وجدان ما به ما چه میگوید

  • ناشناس
    0

    احتمالا صاحبخانه یک عمل نابخشودنی انجام داده

  • ناشناس
    0

    ازبس. مشکلات. زیاد. شده. که. بیشتر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها