درگیری مرگبار پسر معتاد با پدر و مادر برای خرید مواد

پسر جوانی که برای تأمین پول خرید مواد مخدر با پدر و مادرش درگیر شده بود، پدرش را به قتل رساند و مادرش را روانه بیمارستان کرد.

درگیری مرگبار پسر معتاد با پدر و مادر برای خرید مواد

 27 آذرماه امسال زن میانسالی هراسان با دخترش تماس گرفت و در حالی که گریه می‌کرد، گفت: برادرت دوباره دعوا راه انداخته است و برای خرید مواد از پدرت پول می‌خواهد.

خودت را سریع به خانه برسان.
به دنبال این تماس بود که زن جوان با برادر دیگرش تماس گرفت و هر دو راهی خانه پدری شدند، اما به محض ورود به خانه با پیکر خونین پدر و مادرشان مواجه شدند.

برادرشان نیز داخل اتاق در حالی که چاقوی خونین کنارش قرار داشت، نشسته بود.
دختر مقتول با پلیس تماس گرفت و پسر جوان در همان صحنه قتل دستگیر شد و پیرمرد و همسرش برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

با گذشت دو روز از حادثه، مرد 74 ساله بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد. گزارش این قتل بلافاصله به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد و تیم جنایی راهی بیمارستان شدند. زن میانسال که از مرگ جان سالم بدر برده بود در تحقیقات گفت: پسرم مدت‌هاست به شیشه اعتیاد پیدا کرده است و برای تأمین هزینه موادش مدام با من و پدرش درگیر می‌شد. شب حادثه نیز از همسرم برای تأمین مواد پول خواست.

همسرم واقعاً توانایی مالی‌اش در این حد نبود که بتواند خرج مواد او را بدهد و از طرفی، دیگر خسته شده بود. سر همین موضوع با هم دعوایشان شد که من با دخترم تماس گرفتم و گفتم برای کمک به خانه بیاید، اما ناگهان پسرم با چاقویی که شبیه قمه بود به پدرش حمله کرد.

من جلو رفتم تا مانعش شوم که خودم هم مجروح شدم، دیگر نفهمیدم چه شد تا اینکه دختر و پسرم ما را به بیمارستان بردند.
پسر 34 ساله که در صحنه جنایت بازداشت شده بود در تحقیقات گفت: اوایل هروئین مصرف می‌کردم و بعد از مدتی به شیشه رو آوردم. روز حادثه به مواد نیاز داشتم و از آنجایی که پولی برای تهیه آن نداشتم از پدرم پول خواستم.

سر این موضوع با هم دعوایمان شد، نمی‌خواستم چنین اتفاقی رخ دهد.
به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    معتادها به درد این جامعه نمی خوره درست بشو هم نیست جالب اینجاست پدرشو کشته میگه الان پشیمانم پشیمانی=اعدام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها