قتل پدر با چکش در تهران/ اعتراف عجیب: پدرم جاسوس آمریکا و انگلیس بود

قاتل بیمار گفت: پدرم کشور را اداره می‌کرد و یواشکی به همه جای دنیا می‌رفت و وقتی به او می‌گفتم چرا این کار را می‌کنی به من می‌گفت دیوانه. بالاخره تصمیم گرفتم به کارهای پدرم که مرا استثمار می‌کرد پایان دهم.

قتل پدر با چکش در تهران/ اعتراف عجیب: پدرم جاسوس آمریکا و انگلیس بود

متهم که از سوی پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شده است، یک سال قبل پدرش را در خواب با چکش کشت. بیت‌المال به جای پسر مجنون که پدرش را با توهم جاسوسی او برای کشورهای خارجی کشته است، دیه پرداخت می‌کند.

یک سال قبل زنی میانسال به ماموران خبر داد شوهرش در خواب کشته شده است. این زن گفت: فکر می‌کنم شوهرم به دست پسرم داریوش کشته شده است. وقتی به اتاق پسرم رفتم خوابیده بود اما دست‌هایش خونی بود، حالا می‌ترسم بیدار شود و من را هم بکشد به همین خاطر درخواست کمک دارم.

وقتی ماموران در محل حاضر شدند متهم در خواب بود. ماموران پسر را بیدار کردند و از او سوال پرسیدند. این جوان گفت: بله من پدرم را کشتم و بعد چون خسته بودم خوابیدم.

متهم گفت: پدرم چندین سال بود که برای آمریکا و انگلیس کار می‌کرد. او از من هم استفاده می‌کرد. از دستش خسته شده بودم. پدرم کشور را اداره می‌کرد و یواشکی به همه جای دنیا می‌رفت و وقتی به او می‌گفتم چرا این کار را می‌کنی به من می‌گفت دیوانه. تصمیم گرفتم به کارهای پدرم که مرا استثمار می‌کرد پایان دهم. شب حادثه خوابیده بود چکش را برداشتم و او را زدم. او در خواب مرد من هم خسته شدم و رفتم به اتاقم و خوابیدم.

پسرم دیوانه است

حرف‌های عجیب پسر جوان نشان می‌داد او از بیماری رنج می‌برد. وقتی از مادرش در این‌ باره سوال شد بیماری پسرش را تایید کرد و گفت: پسرم از کودکی دچار بیماری روانی بود و در بزرگسالی این بیماری شدت گرفت. دکترها به ما گفتند امکان نگهداری او در خانه برایتان نیست و ممکن است به کسی آسیبی برساند. ما چندین بار او را در بیمارستان بستری کردیم و بعد به خانه آوردیم. یک بار هم به آسایشگاه بردیم اما با بچه ما بدرفتاری می‌کردند و من و شوهرم نتوانستیم طاقت بیاوریم، به همین خاطر هم او را به خانه برگرداندیم.

او ادامه داد: پسرم همیشه حرف‌های عجیب می‌زد. می‌گفت پدرش جاسوس است. فکر می‌کرد پدرش مبلغ زیادی از آمریکا پول گرفته و مخفی کرده است در حالی که شوهر من یک کارگر ساده بود.

وقتی ماموران ادعای زن میانسال را شنیدند، متهم را با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل کردند. پزشکان با بررسی پرونده پزشکی متهم و همچنین بررسی بالینی، جنون او را تایید کردند.

به این ترتیب دیگر فرزندان مقتول درخواست پرداخت دیه از بیت‌المال کردند. آنها گفتند: برادر ما از کودکی دیوانه بود به همین خاطر هم تحت نظر بود اما چون در مراکز نگهداری از بیماران روانی با او بدرفتاری می‌شد و چند بار هم فرار کرده بود پدر و مادرم مجبور بودند از او در خانه مراقبت کنند و در نهایت پدرمان کشته شد. ما درخواست دیه از بیت‌المال داریم.

با ارجاع پرونده به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران قضات پرونده را مورد رسیدگی قرار دادند و در نهایت رأی بر پرداخت دیه از بیت‌المال صادر کردند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • متفاوت
    10

    تانباشدچیزکی کسی نگوید چیزها.به نظرمیرسد این پسر یک چیزهایی میدونسته که به نظردیگران توهم حساب میشه.چون ذهن ها هستند که فعال هستند نه اینکه تنها بدن بصورت فیزیکی باپست یامقامی خاص که پستها ومقامها نیز براساس فعالیتهای ذهن ها درمواردخاص تصمیم میگرند.دنیای حقیقی ذهن پیچیده تر از دنیای واقعی بدن است. هیچ خلقتی دراین جهان رابیهوده افریده نشده است.باید بیشتر تفکر و تعمق کرد.

    نظرات شما -
    • مهدی
      1

      خوب میشی عزیزم

    • محمود
      1

      فکر کنم پدر و مادرتو هم باید شبا با کلاه ایمنی بخوانند

    • ناشناس
      1

      شما هم برو خودت به دکتر نشون بده تا بکسی آسیب نزدی خیلی داغانی داغان وره جان

    • ناشناس
      0

      متفاوت جان اگر در کاری زیاده‌روی کنی مجنون می‌شوی
      عزیزم به گمانم تو رو بشناسم لطفاً به افکارت استراحت بده تو باهوش هستی اما خسته‌ای
      کمی استراحت کن زیاد درگیر این چیزها نباش به خودت برس به خواب و خوراکت برو گردش هواخوری
      ببین چه متلکت هایی بهت گفتن تو لایق بهترین ها هستی
      خودت را کوچک نکن
      استراحت و بیرون شهر یادت نره از تابش نور آفتاب در مزرعه آن لذت ببر
      یا علی

  • ناشناس
    0

    اونم فهمیده برا اینکه راحت یکی رو بکشی وهیچ عقوبتی گرفتار نشی انگ جاسوس زدنه .

    نظرات شما -
    • متفاوت
      0

      پس میفهمیده واونقدرها هم روانی نبوده.چون روانی یعنی چیزی حالیش نیست.

  • محسن
    1

    اول اينكه اگه مجنون باشه و پزشكي قانوني راي بر مجنون بودن بده ميره تيمارستان... بعد براي چي بايد از بيت المال ديه بدن؟ فقط بخاطر اينكه استدلالش جاسوس بودن مقتول بوده؟ مردم رو چي فرض كردن؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پرداخت دیه از بیت المال به موجب قانون مجازات اسلامی است. اگر دیه از بیت المال پرداخت نشود پس چه کسی باید دیه اولیای دم را بدهد؟! حتماً از نظر شما قاتل دیوانه!!!

  • ناشناس
    0

    جای مجنون و مختل المشاعر و دیوانه در تیمارستان و دار المجانین و آسایشگاه روانی است نه در منزل! خودکرده را تدبیر نیست!

  • ناشناس
    0

    عجببببب گفته این ملت دشمن زیاد دارند بذار علیه دشمنشان حرف بزنم تبرئه بشم روزگاران چه ها که به خود ندیده است؟؟؟ .....

  • یه بنده خدایی
    2

    خاک تمام دنیا بر سرت

  • متفاوت
    0

    هیچ جنبنده ای از چنگ ذهن رهایی نخواهدیافت ، برای همین است که درنهایت حق انجام میشود وحق هم حاکمیت میابد.

  • ناشناس
    0

    ایشون عاقل ترین، فهمیده ترین و زیرک ترین دیوانه ایه که دیدم. اگه میگفت پدرم جاسوس اسرائیل بوده، الان همه شون در اوین منتظر اعدام بودن.

  • ناشناس
    0

    پدر بیچاره دلش برای بچه اش سوخته و راضی نشده بچه اش را به دیوانه خانه ببرند . پسر لاشی جواب محبت و عشق پدری را با چکش داد . در جامعه ما آنقدر صدا و سیما و تبلیغات سطح شهر سیاسی است ذهنیت همه مردم سیاسی شده . دشمن فرضی و مرگ بر فلانی /// جامعه ما بیمار است حالش خوب نیست .

  • ناشناس
    1

    وقتی وکیل فرزادی در سیمای خانواده دربست در خدمت زنان باشد انتظاری جز رواج پدر کشی نداریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها