کشف 300 ساعت مچی گران قیمت در مرزداران

سارق حرفه ای که اقدام به سرقت از فروشگاه ساعت مچی می کرد، دستگیر شد و از مخفیگاه متهم، 300 عدد ساعت مچی گران به قیمت 15 میلیارد ریال کشف شد.

کشف 300 ساعت مچی گران قیمت در مرزداران

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری فاتب در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی  سرقت  از فروشگاه ساعت مچی واقع در محله مرزداران تهران و سرقت مقادیر زیادی ساعت مچی گران قیمت بلافاصله ماموران کلانتری 139 مرزداران در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی های علمی و میدانی جهت شناسائی و  دستگیری سارق  و کشف اموال مسروقه را آغاز کردند.

وی گفت: با بررسی های دقیق و فنی در محل وقوع سرقت و اشراف اطلاعاتی ماموران، متهم شناسایی شد و به وسیله شگرد های نوین پلیسی متهم که قصد فروش ساعت های مچی از طریق یکی از فروشگاه های اینترنتی را داشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی  300 عدد ساعت مچی به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان داشت: سارق در بازجوئی های انجام شده به ارتکاب سرقت ساعت مچی از فروشگاه اعتراف و اعلام داشت پس از سرقت ساعت ها با توجه به گران قیمت بودن ساعت ها قصد داشتم آنها را در یکی از  فروشگاه های اینترنتی  به فروش برسانم و فکر نمی کردم پلیس از این طریق من را شناسایی کند و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و  شگرد های نوین پلیسی جرائم را در کمترین زمان ممکن کشف می نماید، شهروندان هوشیاری لازم در زمان خرید را داشته باشند و از فروشگاه های معتبر خرید کنند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها