دستگیری خواهر و برادر سارق در شهرستان میامی

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری خواهر و برادر سارق در شهرستان میامی خبر داد و گفت: انگیزه متهمان پرونده فروش اموال مسروقه برای تهیه مواد مخدر بوده است.

دستگیری خواهر و برادر سارق در شهرستان میامی

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی  استان سمنان  با بیان اینکه در پی گزارش شهروند میامی مبنی بر  سرقت  از خانه ها بلافاصله موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها نشان دهنده سرقت لوازم منزل این شهروند به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ضمن بیان اینکه در همان دقایق اولیه تحقیقات پلیسی هویت سارق برملا شد، افزود: بررسی صحنه‌های به جا مانده از وقوع جرم نشان دهنده این بود که همسایه سارق است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل متهم یکی از اموال مسروقه کشف شد، ابراز داشت: در نهایت متهم لب به اعتراف گشود که برای تهیه مواد مخدر با همدستی خواهرش دست به سرقت زده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه این خواهر و برادر هر دو از سارقان سابقه دار و معتاد هستند، تصریح کرد: در قبال خرید مواد مخدر اموال مسروقه را به ضایعاتی‌ها و مال‌خرها فروختند لذا تلاش برای دستگیری همدستان پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در نهایت هویت پنج مال‌خر شناسایی و همه این افراد دستگیر شدند، افزود: در مخفیگاه مال‌خران فرش دستباف، تلویزیون، وسایل آشپزخانه، رینگ و لاستیک پیکاب و پژو پارس و یک موتور سمپاش کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها