بازداشت دزد خودروها با خودروی سرقتی در مرزداران

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق در محدوده مرزداران خبر داد.

بازداشت دزد خودروها با خودروی سرقتی در مرزداران

سرهنگ "محمدقاسم طرهانی"  گفت:  عملیات کلانتری 139 مرزداران در حال گشت زنی در این محدوده بودند که به فردی که کنار خودروی پارک شده ایستاده و در حال خالی کردن لوازم از صندوق عقب خودرو می باشد مشکوک می شوند و جهت بررسی بیشتر به  متهم  مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه متهم به محض روئیت خودرو پلیس به صورت پیاده از محل متواری می شود افزود: ماموران به سرعت وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز متهم را  دستگیر  و در بررسی خودرو مورد نظر مشخص شد که خودرو سرقتی می باشد و دو روز پیش سرقت شده است.

جانشین پلیس پیشگیری تهران  ادامه داد: متهم  36 ساله به جرم انتسابی و  سرقت  خودرو معترف و اظهار داشته قصد سرقت محتویات و سپس رها کردن خودرو را داشته که توسط ماموران دستگیر شده است که مال باخته شناسایی شد همچنین از داخل خودرو یک عدد دستگاه پوز 3 عدد تلفن همراه یک عدد ضبظ کارت عابر بانک و 4 عدد سند خودرو سرقتی کشف شد و همچنین متهم به 9 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم   ادامه دارد خاطرنشان کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دیروز برای موضوعی رفته بودم شعب یکی از دادسراها که باموافقت قاضی ؛ دزد باوثیقه درحال ازاد شدن بود که به جرم دزدی اشیا از دفتر شعبه دادگاه دوباره به زندان بازگشت بعید میدونم بهش بگن انسان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها