دستگیری ضاربان خانم وکیل در شاهرود

عاملان سوء قصد به یک خانم وکیل در شاهرود شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ضاربان خانم وکیل در شاهرود

محمد جعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این ماجرا گفت: حدود ساعت 14 روز سه‌شنبه 10 مرداد یک خانم وکیل با خروج از مرجع قضایی در مسیر عزیمت به مقصد بود که توسط 4 نفر مورد سوء قصد قرار گرفت. پس از تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای تأمین در شهرستان شاهرود، دستور شناسایی و دستگیری ضرب‌الاجلی متهمان به نهاد‌های امنیتی و انتظامی صادر شد و با تلاش‌های به عمل آمده هر 4 نفر که در مکان‌های مختلف شهر مخفی شده بودند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند و پرونده آنان به اتهامات مشارکت در ایراد ضرب و جرح عمدی، زورگیری و تخریب خودرو و شروع به آدم‌ربایی در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: سوء‌قصد‌کنندگان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

بیشتر بدانید: سوء قصد به خانم وکیل در شاهرود

بررسی علت و انگیزه اقدام آنان در حال انجام است. بی‌تردید برخورد قاطع، قانونی و البته عبرت‌آموز در انتظار آنان خواهد بود.
خانم وکیل نیز در توضیح حادثه گفت: روز حادثه از جلسه دادگاهی که شاکی آن خودم بودم بیرون آمدم و سوار خودروام شدم و به دفترم رفتم قرار بود طرف دیگر پرونده به خانه پدری‌ام بیاید و بعد از عذرخواهی از من رضایت بدهم.

اما ساعت 14 و 30 دقیقه که قصد رفتن به منزل را داشتم وقتی از دفتر خارج شدم در خیابان بهزیستی شاهرود، متوجه تعقیب دو موتور با چهار سرنشین شدم. آنها ناگهان با ضربات متعدد شیشه‌های خودروی من را شکسته و با میله آهنی به سرم کوبیدند و بعد از تخریب خودرو و ضرب و جرح خودم فرار کردند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ✌✊
    0

    عجیب است که از عجایب که از این اتفاقها میفتد

  • ناشناس
    1

    حداقل چهار نفر بودیدمیکشتیدش که زندان رفتید ارزشش داشته باشه

  • ناشناس
    0

    حرام خار تر از این وکیل های بوق دیگه کسی نیست.

  • ناشناس
    0

    وکیل هایی ک‌ماداریم دین و ایمان ندارن فقط سرکیسه میکنن.از خودمن چند صد میلیون خوردن هیچکاریم نکردن دستت هم ب هیچ جایی بند نیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها