جزئیاتی تازه از قتل وکیل جوان شاهرودی/ مقتول در یکی از پرونده‌های مفاسد اقتصادی اطلاعاتی حیاتی در اختیار داشته است

۲۶روز پس از قتل محمودرضا جعفر آقایی، وکیل دادگستری در شاهرود، هنوز عاملان اصلی این جنایت دستگیر نشده‌اند، این در حالی است که یکی از همکاران او می‌گوید مقتول در یکی از پرونده‌های مفاسد اقتصادی اطلاعاتی مهم و حیاتی در اختیار داشته و پیش از قتل بارها تهدید شده بود.

جزئیاتی تازه از قتل وکیل جوان شاهرودی/ مقتول در یکی از پرونده‌های مفاسد اقتصادی اطلاعاتی حیاتی در اختیار داشته است

وکیل ۳۳ساله که محمودرضا جعفرآقایی نام داشت ساعت یک بامداد دوشنبه ۱۷مردادماه امسال پس از پیاده شدن از خودروی پژو ۲۰۶سفیدرنگش در شاهرود مقابل چشمان همسر و پسر ۵ساله‌اش از سوی فردی ناشناس هدف چندین گلوله قرار گرفت و ساعتی بعد در بیمارستان جانش را از دست داد.

هرچند هنوز به درستی معلوم نبود این وکیل با چه انگیزه‌ای به قتل رسیده است، اما از همان ابتدای بررسی‌ها نشان می‌داد وی در رابطه با مسائل کاری‌اش قربانی شده است. هرچند یک روز بعد اعلام شد که یک مظنون در این رابطه دستگیر شده، ولی جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده و همچنان تلاش‌ها برای دستگیری عامل اصلی این جنایت ناکام مانده است.

رسول کوهپایه‌زاده، از وکلای دادگستری که در پرونده‌های مختلف مفاسد اقتصادی وکالت کرده و همکار مرحوم جعفرآقایی بود، جزئیاتی تازه از قتل این وکیل جوان را بازگو کرد.

او می‌گوید: مرحوم جعفرآقایی وکیل باهوش، با ادب و سختکوشی بود. مدتی قبل او موکلی را معرفی کرد تا به‌صورت مشترک وکالت او را برعهده بگیریم.

موضوع پرونده، مفاسد اقتصادی بود و به اتفاق یکدیگر در حال کار روی پرونده بودیم. موکل ما از ماه گذشته بازداشت شده و کیفرخواست علیه‌اش صادر شده بود. در جریان این پرونده مرحوم جعفرآقایی به اطلاعاتی بسیار مهم و حیاتی دست پیدا کرده بود و به همین دلیل بارها تهدید شده بود.

منبع: تازه نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها