نزاع بین همسایه‌ ها در روستای سطوه شاهرود ۲ مصدوم داشت

فرماندار ویژه شاهرود گفت: نزاع بین ۲ همسایه بر سر ساخت دیوار غیرقانونی در روستای سطوه شاهرود دو مصدوم داشت.

نزاع بین همسایه‌ ها در روستای سطوه شاهرود ۲ مصدوم داشت

ابوطالب جلالی، افزود: این نزاع بر سر ساخت دیواری در محدوده طرح هادی روستای سطوه توسط یکی از اهالی بود که موجب درگیری سه روزه بین این دو همسایه شد.

وی با بیان اینکه صبح امروز یکی از طرفین دعوا با اسلحه شکاری (ساچمه‌ای) به سوی ۲ نفر دیگر شلیک کرد و منجر به مصدوم شدن آنها شد، ابراز داشت: مصدومان این حادثه پس از اطلاع رسانی به اورژانس شاهرود توسط بالگرد هوایی به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند.

جلالی با اشاره به اینکه مصدومان صدمه جدی ندیده بودند، اظهار داشت: با حضور در منطقه سرپرست و بزرگان ۲ خانواده به پاسگاه فراخوانده شدند و تذکرات لازم در این خصوص داده شد.

فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، تصریح کرد: چنانچه فردی خلاف قانون کاری انجام داد در صورت اعتراض باید از طریق مراجع قانونی برای حل موضوع اقدام شود، هیچ کس حق ورود شخصی به منظور اعمال قانون ندارد.  

روستای سطوه دارای ۲۷۰ خانوار با جمعیتی معادل یک هزار و ۵۷ تن در فاصله ۱۵۵ کیلومتری شاهرود و ۳۵ کیلومتری طرود است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    اگه بروند دادگاه،چند سال سرگردان می شوند و دست آخر هم خسته و هیچ،باید دادگاه‌ها سریع و دقیق و پاک و عادلانه رسیدگی کنند تا مردم مجبور نشوند شخصا برای گرفتن حق خود اقدام کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      من خودم از روستای سطوه و می دونم که الان سه ماهی که شکایت کردن اما دادگاه هیچکاری نکرده و چون باعث بسته شدن پسیر رفت و آمد شده بوده دیگه دعوا شده

  • ناشناس
    0

    کی بیشتر تلفات داده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها