دستگیری ضاربان نگهبان مجتمع تجاری/ با اوباش ایجادکننده وحشت، ویژه برخورد می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری ضاربان نگهبان یکی از مجتمع‌های تجاری این شهر در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

دستگیری ضاربان نگهبان مجتمع تجاری/ با اوباش ایجادکننده وحشت، ویژه برخورد می‌شود

علی کریمی، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته‌جمعی و چاقوکشی بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش با احدی از نگهبانان یکی از مجتمع‌های تجاری شاهرود درگیر شده و نگهبان مجتمع را از ناحیه کمر با ۱۰ ضربه چاقو مجروح کردند و قبل از حضور مأموران از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: با توجه به اقدامات اوباش گرانه متهمان و ایجاد رعب و وحشت و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

کریمی تصریح کرد: مأموران با انجام کار اطلاعاتی و تخصصی دو نفر از عوامل اصلی نزاع و ضارب را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کردند، گفت: تحقیقات لازم برای علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است و تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل دیگر درگیری همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به این موضوع که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، تأکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس به‌هیچ‌عنوان برای آسایش و امنیت جامعه با کسی تعارف ندارد و قطعاً مخلان نظم و هنجارشکنان ثانیه‌ای آرامش نخواهند داشت.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها