بازداشت عاملان قتل وکیل دادگستری

عاملان قتل وکیل شاهرودی با گذشت حدود 6 ماه از این جنایت در حالی با تلاش مأموران پلیس استان سمنان دستگیر شدند که انگیزه خود را اختلاف مالی با مقتول اعلام کردند.

بازداشت عاملان قتل وکیل دادگستری

 این وکیل ۳۳ساله که محمودرضا جعفرآقایی نام داشت، ساعت یک بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد امسال پس از پیاده شدن از خودروی پژو ۲۰۶ سفیدرنگش در شاهرود مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش از سوی فردی ناشناس هدف چندین گلوله قرار گرفت و ساعتی بعد در بیمارستان جانش را از دست داد.
یکی از همکاران این وکیل دادگستری پس از این جنایت گفته بود وی چندین مرتبه تهدید شده بود و آخرین مرتبه ۴۸ ساعت قبل از این حادثه، درگیری لفظی شدیدی با او داشتند و در نهایت این حادثه اتفاق افتاد.

حتی وقتی به این وکیل تیراندازی شد در راه انتقال به بیمارستان او هنوز می‌توانست صحبت کند و هویت عامل اصلی تیراندازی را به همراهانش گفته بود اما متأسفانه چند ساعت بعد جان باخت.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان در این باره گفت: چند ماه قبل وکیل جوان شاهرودی در خیابان فردوسی شهر شاهرود با سلاح گرم به قتل رسید که رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مأموران پلیس آگاهی مشخص شد قاتل یا قاتلان پس از ارتکاب جرم به سمت یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده بودند، افزود: کارآگاهان با بررسی ابعاد مختلف پرونده و انجام یک‌سری کارهای علمی و اطلاعاتی، در نهایت به یکی از موکل‌های متوفی مظنون شدند و پس از دستگیری وی و انجام بازجویی‌های تخصصی، به قتل با مشارکت چند نفر دیگر اعتراف کرد.
سرهنگ موقوفه‌ای به هماهنگی‌های قضایی و دستگیری تمام افراد مشارکت‌کننده در قتل، طی یک عملیات پیچیده پلیسی در مخفیگاه‌شان اشاره کرد و اظهار داشت: چهار متهم دستگیرشده در تحقیقات فنی پلیس به قتل وکیل جوان با انگیزه اختلافات مالی اعتراف کردند و پرونده به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها