قاچاقچی مواد مخدر در ساوه مامور انتظامی را زیر گرفت

فرمانده انتظامی ساوه گفت: مامور انتظامی این شهرستان حین انجام عملیات از سوی قاچاقچی مواد مخدر زیر گرفته شد.

قاچاقچی مواد مخدر در ساوه مامور انتظامی را زیر گرفت

 سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی روز شنبه در این خصوص گفت : عصر روز گذشته در جریان یک عملیات مبارزه با مواد مخدر،  نیروهای تخصصی این پلیس به محل اختفای قاچاقچی خرده فروش مواد مخدر در شهر ساوه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: قاچاقچی سابقه دار که حین توزیع مواد بود پس از مشاهده ماموران انتظامی به بهانه فرار اقدام به زیر گرفتن یکی از نیروهای این فرماندهی کرد اما با مقاومت این مامور فداکار مواجه شد.

سرهنگ عیسی آبادی با بیان اینکه به علت ایثار این مامور، قاچاقچی دستگیر شد؛ افزود: مامور وظیفه شناس پس از عملیات به مرکز درمانی منتقل و هم اکنون تحت مداوا قرار دارد و ضعیت عمومی وی از سوی کادر درمان مساعد گزارش شده است.

قاچاقچی مامور انتظامی را زیر گرفت

وی یادآور شد: ماموران در جریان این عملیات موفق به کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع هروئین شدند و هم اکنون متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام های قضایی تحویل داده شده است.

صبح امروز فرمانده انتظامی استان مرکزی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه، امام جمعه این شهرستان و برخی از مسوولان از این مامور وظیفه شناس عیادت کردند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    دمش گرم.

  • ناشناس
    0

    اگر خانه نداره یه خانه براش تهیه کنید...عیادت کردن شما برای اون فایده ای نداره

  • ناشناس
    2

    بیچاره چون رشوه بگیرنبوده زیر گرفته شده والا هم میتونست رشوه بگیره هم ارتقاء درجه

  • ناشناس
    1

    چیزی نمونده تا مثل مکزیک وبرزیل وووو مسلحانه وارد میدان شوند .البته نیروی مقتدر انتظامی هم با زدن تو سر ملت اقتدارشا نشون میده .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها