فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد:

حمله با چاقو به یک روحانی در روستایی در ساوه و دستگیری ضارب

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ضارب و عامل سوء قصد به امام جماعت روستای احمدآباد ساوه در کمتر از ۴ ساعت با اقدام ضربتی پلیس خبر داد.

حمله با چاقو به یک روحانی در روستایی در ساوه و دستگیری ضارب

سردار "هادی رفیعی کیا" با اعلام این خبر، بیان کرد: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سوء قصد با سلاح سرد به امام جماعت روستای احمد آباد از توابع بخش مرکزی ساوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی و با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی حادثه دریافتند، حجت الاسلام احمدی امام جماعت روستای احمدآباد ساوه پس از اقامه نماز مغرب و عشا و خروج از مسجد جامع روستا توسط جوانی که دارای اختلالات روحی و روانی است با ضربه سلاح سرد مجروح شده و توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل می شود .

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی، ضارب در کمتر از ۴ ساعت در یکی از پارک های ساوه و قبل از آسیب رساندن به شهروندان در حالی که سلاح سرد به همراه داشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

به گزارش پلیس، این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه به حمدالله با تلاش کادر درمان وضعیت جسمانی امام جماعت روستای احمد آباد مساعد است افزود: علت و انگیزه ضارب در دست بررسی قرار دارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها