قاچاقچی درختچه های تاغزار اشتهارد دستگیر شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشتهارد گفت: یک نفر قاچاقچی چوب جنگل های تاغ این شهرستان پس از یک سلسله کمین های مداوم دستگیر شد.

قاچاقچی درختچه های تاغزار اشتهارد دستگیر شد

حسین نعمایی گفت: طی یک سلسله گشت و پایش های مستمر از جنگل های تاغ این شهرستان یک دستگاه نیسان حامل چوب قاچاق درختچه تاغ توقیف شد.

او افزود: در این عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب و ماموران یگان حفاظت در نهایت با کمک مامورین کلانتری ۱۱ مرکزی اشتهارد و همیاران طبیعت، خودرو متوقف و فرد خاطی دستگیر شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشتهارد با بیان اینکه در این عملیات قطعات بریده شده درختان تاغ توقیف و با تنظیم صورت جلسه برای سیر اقدامات قضایی، به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد، گفت: این فرد خاطی در صبحت های اولیه خود به نقش نفر دومی در این اقدامات اعتراف کرد.

نعمایی افزود: منابع طبیعی شهرستان اشتهارد پای حفاظت از تاغزارها و سرمایه های طبیعی شهرستان ایستاده و به شدت با قاچاقچیان چوب برخورد خواهد کرد.

او در ادامه با اعلام خط ارتباطی ۱۵۰۴ از تمامی دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی گزارش های خود را از طریق این پل ارتباطی شبانه روزی به یگان حفاظت منابع طبیعی اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها