بازداشت 3 ساقی مشروبات الکلی مرگبار در کرج

فرمانده انتظامی استان خبر داد: اعضای باندی که با توزیع مشروبات الکلی مسموم باعث فوت و مسمومیت تعدادی از شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

بازداشت 3 ساقی مشروبات الکلی مرگبار در کرج

 سردار حمید هداوند در خصوص این خبر بیان داشت: به دنبال فوت و  مسمومیت  تعدادی از شهروندان بر اثر مصرف  مشروبات الکلی  مسموم در منطقه مهرشهر کرج، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان محول شد.

وی افزود: با بررسی های فنی و پلیسی مشخص شد که جان باختگان به صورت متوالی از یکی از اوباش منطقه  مهرشهر  اقدام به تهیه مشروبات الکلی کرده که بلافاصله با هماهنگی قضائی این شخص دستگیر و در تحقیقات از وی مشخص شد که این فرد فقط صرفا توزیع کننده بوده که دستگیری عاملان اصلی این موضوع همچنان در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی  استان البرز  اضافه کرد: در ادامه با تلاش های اطلاعاتی گسترده در نهایت هویت 3 نفر از افراد دخیل در این پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی از پلمب یک واحد عرضه لوازم پزشکی و یک کارخانه تولید الکل های صنعتی در خصوص این پرونده خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی بر روی این پرونده همچنان ادامه دارد.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه جرایم و تخلفات است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    4

    خوردن مشروب حرام است ، حالا میخواد مسموم باشه یا غیر مسموم. اصلاً نباید طرفش رفت. تازه جزء نجاست هم هست .

  • ناشناس
    1

    ای تف به شرفتان که ما را از شراب ناب محروم کردید و خودتان از روسیه برای خودتان وارد میکنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها