صبح امروز، ۲ مرد قاتل و یک مرد متجاوز پای چوبه دار رفتند

2 محکوم به قصاص به جرم قتل و یک محکوم به اعدام به جرم تجاوز، صبحگاه امروز پای چوبه دار رفتند.

صبح امروز، ۲ مرد قاتل و یک مرد متجاوز پای چوبه دار رفتند

پشت دیوارهای بلند زندان رجایی شهر کرج، صبحگاه امروز 3 مرد، در میان مرگ و زندگی پای چوبه دار دست و پنجه نرم می‌کردند.

در باور آنها امید به زنده ماندن پررنگ ترین حسی بود که جریان داشت.در لحظه های میان ترس و امید سرنوشت آنها رقم خورد که سرانجام این پرونده ها در گزارش بعدی اعلام خواهد شد.

قتل سوپرمارکتی

 اولین کسی که پای چوبه دار رفت قاتل صاحب سوپرمارکت است.تیرماه سال 99 بود که او دست به قتل زد.

مجرم مرد جوانی است که از چند سال قبل از جنایت به عنوان شاگرد در مغازه سوپرمارکتی کار می‌کرد.او به خاطر اختلاف مالی با صاحب‌کارش او را به طرز فجیعی به قتل رساند. مرد جوان مقتول را به بهانه گفت‌وگو و گردش به درکه برد سپس در خودرو مقتول با او درگیر شد و او را خفه کرد و بعد جسد را به اعماق چاهی واقع در اسلامشهر انداخت و روی او یک سنگ بزرگ هم گذاشت.

بعد از فاش شدن راز جنایت، فرزندان مقتول به عنوان اولیای دم تقاضای قصاص قاتل را کردند و در جلسات صلح و سازش حاضر به گذشت از متهم نشدند. به این ترتیب متهم صبح امروز برای اجرای حکم پای چوبه دار رفت.

اعدام مرد متجاوز

دومین کسی که امروز پای چوبه دار رفت مرد جوانی است که چند سال قبل به یک زن متأهل تجاوز کرده بود.با شکایت زن جوان و روشن شدن ادله و مستندات پرونده، حکم اعدام او صادر شد و صبح امروز در مرحله اجرا قرار گرفت.

قتل در نزاع دسته جمعی

سومین کسی که صبح امروز پای چوبه دار رفت کسی بود که زمستان سال 94 در جریان نزاع دسته جمعی در جنوب تهران فردی را به قتل رسانده بود. درگیری بین آنها به بهانه‌های پیش پا افتاده رخ داده بود و متهم در دفاعیات خود اظهار داشته بود: وقتی درگیری بالا گرفت از کاپشن خود یک چاقو بیرون کشیدم و با آن ضربه ای به مقتول زدم اما گمان نمی کردم آن ضربه باعث مرگش شود. با اصرار اولیای دم بر اجرای حکم قصاص ، متهم پرونده 8 سال پس از وقوع جرم صبح امروز پای چوبه دار رفت.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    جالبه همه چاقو را فرو میکنند و بعدش میگن فکر نمیکردیم طرف بمیره!!! چرا حمل چاقو قمه و... حمل میکنن!!مطمننا برای پوست کندن میوه حمل نمیکنن!!

  • ناشناس
    0

    تاکی باید حمل سلاح سرد در ایران آزاد باشد وبعد از ضربه زدن می گویند کمان نمی کردم آن ضربه باعث مرگش شود واعدام گشتن آگاهانه وبا عقل وبصیرت نه با خشم آنی

  • ناشناس
    2

    ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران اصلا اعصاب ندارند.

    نظرات شما -
    • تبریز
      1

      تو ملت ولایت مدار را ول کن به خودت که شیطان مدار هستی بچسب....‌

    • تبریز
      0

      احسن ، فقط یک موضوع را اصلا تا حال نفهمیده ای، آنهم تبعیت از ولایت که چجوری باید تبعیت کرد؟، حتما بفهم تا اعصاب داشته باشی. افتاد؟

  • ناشناس
    1

    تو رو خدا آموزش بدین تو مدارس ،صداسیما ،فضای مجازی و هر کجا که میشه آموزش داد
    این تجاوز خیلی زیاد شده
    ریشه یابی بشه چاره بشه راه پیشگیری و کنترل اون پیدا بشه
    میدونید چه خانواده هایی بدبخت شدن ..چه اون دختر مجرد که تا آخر عمر لکه سیاه بر سرنوشتش گذاشته میشه چه زن شوهردار
    و چه اون مردانی که تجاوز کردن اعدام میشن و چه به سر خانواده های این‌ها میاد؟!
    جای دور نمی‌رم زنی رو میشناسم بهش تجاوز شده افسردگی شدید گرفته ولی جرأت شکایت نداره
    میترسه شوهرش بفهمه و خون راه بیفته می‌ترسه در دادگاه نتونه ثابت کنه و یا اون طرف یا خانواده اش به این آسیب بزنن
    خواهش میکنم رو این مسایل خیلی کار و تحقیق بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به نظر بنده شما با اون صحبت کن که بره اعلام کنه هم شکایتش مخفی میمونه هم مشاوره داره و هم یه متجاوز از نمیمونه تا به دیگران تعدی کنه.اگرهم به نتیجه نرسه حداقل کار خودشو کرده و معذب نمونه.در ضمن جز خدا آدم از هیچ کسی نباید بترسه اونم یه بیشرف متجاوز.

  • محمد
    1

    قانون باید اصلاح و قوه قضائیه اصرار بر گذشت توسط هیئتهای صلح نداشته باشه کسی که آدم میکشه رو باید کشت نه اینکه راه بیفتند دنبال خانواده مقتول و قسم و آیه که رضایت بگیرند و یا بخاطر مصالح خودشان پرونده را آنقدر کش بدن که طرف را راضی به رضایت کنند

  • ناشناس
    3

    لطفاً از این پس اخبار بیشتری از اجرای حکم قصاص نفس قاتلان عمدی منتشر کنید. لذتی که در اجرای قصاص نفس جانیان خطرناک هست در عفو نیست!

  • علی
    1

    قابل توجه کسانی که فکر نمی کردند که با گذاشتن چاقو در جیب باعث مرگ کسی شوند . و قابل توجه کسانی که به ناموس مردم تعرض می‌کنند و ناموس و خانواده خودشان را فراموش می‌کنند. و قابل توجه کسانی که خشم خود را لحظه ای نمیتوانند کنترل کنند .

  • محمد
    0

    خداروشکر که طناب دار پاره نشد و این آدم کشها با سزای عملشان طبق فرمایش خداوند در قرآن رسیدند،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها