فریب دختران با وعده های توخالی

دختر دانش‌آموز که با وعده شیطانی پسر جوان باردار شده بود مقابل قضات ایستاد و مدعی شد این پسر مرا با وعده ازدواج فریب داده است او باید با من ازدواج کند.

فریب دختران با وعده های توخالی

رسیدگی به این پرونده از هفته گذشته با شکایت دختر جوانی در یکی ازمحله‌های کرج شروع شد.

محاکمه یک ابلیس

فرزانه سال سوم دبیرستان است. او تازه همین چند روز پیش وارد ۱۷ سالگی شده است. او روی نیمکت داخل سالن دادگاه کنار مادرش نشسته و رنگ بر رخسار ندارد. عقربه‌های سنگین ساعت که چند دقیقه گذشت پسر جوانی با لباس راه راه آبی وارد راهرو شد هنوز وارد شعبه نشده بود که فرزانه او را دید و با نگاهی خشم‌آلود دستش را آماده کرده بود تا سیلی محکمی به سیامک بزند اما مأمور بدرقه اجازه نداد. منشی دادگاه شاکی پرونده را از پشت میزش صدا زد و فرزانه به همراه مادرش وارد جلسه دادگاه شد.
سکوت سنگینی در جلسه حاکم شده بود و هنوز از شروع جلسه خبری نبود رئیس دادگاه از پشت عینک‌اش در حالی که اوراق دادخواست پرونده را می‌خواند سرش را به نشانه تأسف تکان می‌داد چند دقیقه بعد فرزانه را صدا زد تا به‌عنوان شاکی پرونده در جایگاه بایستد آنگاه از وی خواست شکایت خود را مطرح کند.

فریب در راه مدرسه

فرزانه با مکث چندثانیه‌ای درحالی که سرش پایین بود با صدایی گرفته دستش را به سمت متهم نشانه گرفت و مدعی شد این آقا زندگی‌ام را نابود کرد او با فریب ونیرنگ من را به خانه‌اش برد و به‌ زور با من رابطه برقرار کرد و بعد قول داد که با من ازدواج می‌کند.

بعد از چند ماه از او خبری نبود در حالی که من بدون اینکه خودم بدانم باردار شده بودم و این ماجرا باعث شد از سوی خانواده‌ام مورد تحقیر قرار بگیرم و دیگر نتوانم مدرسه بروم تا جایی که تصمیم گرفته بودم خودکشی کنم.
دختر نوجوان ادامه داد: آقای قاضی قبول دارم اشتباه بزرگی مرتکب شدم اما این آقا مرا فریب داده است همه پیام‌های او در پرونده موجود است.
فرزانه به دادرسان دادگاه گفت:من ۸ماه پیش وقتی که از مدرسه به خانه می‌رفتم این پسر جلوی مرا گرفت و شماره تماس‌اش را به من داد از وقتی با او دوست شدم سرنوشت من سیاه شد او مرا فریب داد و با این ترفند که قصد ازدواج با من را دارد با من رابطه دوستی برقرار کرد.
 قاضی پرسید آیا خانواده‌ات از این ماجرا خبر داشتند؟!
 فرزانه جواب داد: نه هرگز ،چون خانواده من مخالف دوستی با جنس مخالف هستند و من همیشه می‌ترسیدم این ماجرا فاش شود چند وقتی گذشت و بعد ماجراهایی در خانه‌مان اتفاق افتاد که من به شدت افسرده شده بودم.
از درگیری‌های پدر و مادرم خسته شده بودم آنها قرار بود ازهم جدا شوند این ماجراها باعث شد من ناخواسته به این پسر که خودش را سیامک معرفی کرده بود پناه ببرم.

سیامک آنقدر به من محبت کرد که من دلباخته او شدم تا اینکه یک روز از من خواست به خانه‌شان بروم من از مدرسه که برگشتم او سراغم آمد و با موتورش به خانه‌اش رفتیم.

اولش او گفته بود که مادرش درخانه است اما بعد که وارد خانه شدیم کسی در خانه نبود بعد او از من درخواست رابطه کرد من اصلاً نمی‌خواستم ولی او با تهدید اینکه همه پیام‌هایم را به خانواده‌ام نشان می‌دهد و آبرویم را می‌برد به زور با من رابطه برقرار کرد بعد از این ماجرا که من به شدت افسرده شده بودم بیمار شدم و دائماً دچار حالت تهوع بودم تا اینکه بعد از چند ماه متوجه شدم شکم‌ام بزرگ شده تازه بعد از دکتر رفتن بود که متوجه شدم باردارم و دنیا روی سرم خراب شد مادرم قضیه را فهمید و دیگر نمی‌دانستم چه کار کنم!
وقتی ماجرا را به سیامک گفتم او زیر بار نرفت و بعد گوشی‌اش را خاموش کرد. من ماندم و موجودی که در رحم‌ام بود حالا آمده‌ام از این آقا شکایت کنم. او به زور با من رابطه برقرار کرد و به من قول ازدواج داده بود ولی زیر تمام حرف‌هایش زده است.

آزمایش دی‌ان‌ای

رئیس دادگاه از متهم خواست پشت میز محاکمه بایستد سپس گفت: شما متهم هستید به ارتباط نامشروع آیا قبول داری؟ متهم درحالی که صدایش می‌لرزید مدعی شد من قبول دارم با این دختر دوست شدم اما اگر رابطه‌ای برقرار شده با خواست خودش بوده است و از کجا معلوم جنینی که او مدعی است، حاصل رابطه من با او باشد.
 به‌دنبال اظهارات متهم شاکی پرونده از جایش بلند شد و گفت: حاشا به مرام ات این همه به من وعده دادی همه‌اش دروغ بود! سپس رئیس دادگاه برای اینکه ادعای شاکی ثابت شود دستور داد بعد از تولد فرزند ناخوانده با آزمایش دی‌ان‌ای مشخص شود که این فرزند برای متهم است یا نه....
آنگاه ختم جلسه اعلام شد و رسیدگی به این پرونده تا جواب آزمایش دی‌ان‌ای به زمان دیگری موکول شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    6

    تف به شرف مردانگیت
    تف به غیرتت

  • ناشناس
    1

    در 16 سالگی میخواستی ازدواج کنی؟ برو دایی جانت را سیاه کن

  • امییییییییییر
    4

    کوره دیگه بدون اذن پدرو مادرش دست به همچین کاری نزنه و دادگاه هم باید برای همچین شیطانی حکم اعدام بده تادرس عبرتی باشه برای بقیه

  • ناشناس
    3

    خدا از سر این زنان و دختران خیانتکار نگذره که در دنیا هر فساد و فحشا و قتل و هرزه گی است زیر سر ایناست بعد که تو دام می افتن ننه من قریبمشون شروع و مظلوم نمایی می کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      آخه ی دختر 17 ساله چ فسادی داره بکنه شما مردها اینقدر کثافتین که از سادگی و پاکی ی دختر نهایت سوء استفاده رو می کنین دنیای اونو نابود می کنین بعدش هم میگین خودش خواسته. گیریم که خودش خاست وجدان نداشته ی تو کجا بود که پیش خودت بگی این ی دختره آینده شو دارم نابود می کنم چقدر پست و کثیفین

    • مهدیه به ۱۴:۰۸:۲۴
      2

      همچین میگه دختر هفده ساله چه فسادی داره انگار بچه است توی این سن باید دو تا شکم هم زاییده باشه شما به ظاهر طرفدار فمنیستی کثافت هستین که خدا و پیغمبر و همه را نادیده گرفتین و یه مشت زن عقب افتاده تر از خودتون را گول زدین که الان این همه پیر دختر را در جامعه زیاد کردین و هنوزم از حقه بازی دست بر نمیدارین

  • ناشناس
    2

    اولین این دختر بچه غلط کرده رفته خونه مرد غریبه ولی خوب از نادانی و نفهمیش بوده
    و اون پسر حرام زاده باید اعدام بشه که از شرایط بد خانوادگی و ضعف عقلانی این دختر سو استفاده کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها