بازداشت 36 نفر با محموله های خطرساز چهارشنبه سوری در کرج/ ویدئو

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه با مخلان امنیت و شادی مردم در شب چهار شنبه آخر سال به شدت برخورد خواهیم کرد گفت:این افراد پس از دستگیری تا پایان نوروز بازداشت خواهند شد.

بازداشت 36 نفر با محموله های خطرساز چهارشنبه سوری در کرج/ ویدئو

 سردار حمید هداوند، صبح امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه پلیس برای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار در چهارشنبه آخر سال با جدیت با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز برخورد می کند، بیان داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی به عنوان خادم مردم به هیچ عنوان با شادی و نشاط مردم مخالف نیست، اما در سال های اخیر افرادی سودجو با فروش مواد محترقه خطرناک باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیر برای بخشی از شهروندان می شوند که پلیس با جدیت با این افراد برخورد می کند.  

وی با اشاره به اجرای طرح های متعدد برخورد با فروشندگان مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، افزود: بحمدالله با تلاش شبانه روزی همکاران بنده در فرماندهی انتظامی استان البرز تا به این لحظه یک میلیون و ۸۰۰ هزار  عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در سطح استان کشف شده و در این زمینه ۳۶ نفر نیز دستگیر شدند.  

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز اضافه کرد: همچنین با اقدامات اطلاعاتی پلیس، از دستگیرشدگان طرح مبارزه با فروش مواد محترقه خطرناک بیش از ۲هزار و ۵۰۰ کیلوگرم پیش‌ساز مواد منفجره کشف شد.  

این مقام ارشد انتظامی ضمن هشدار به افرادی که قصد آزار و اذیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال را دارند، تصریح کرد: تمام کسانی که در چهارشنبه آخر سال توسط پلیس دستگیر شوند تا پایان نوروز بازداشت خواهند بود و هیچ گونه تخفیفی برای آنها متصور نیست.  

سردار هداوند در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد: تا در این ایام نظارت بیشتری بر رفتار نوجوانان و جوانان خود داشته باشد تا شاهد حوادث جبران ناپذیر برای آنها نباشیم.

حجم ویدیو: 64.54M | مدت زمان ویدیو: 00:02:49 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها