زورگیری خشن از یک خبرنگار در خیابان بهشت/ زورگیران زمینگیر شدند/ ویدئو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زورگیران به عنف در خیابان بهشت خبر داد و گفت: در جریان تحقیقات یک باند 5 نفره زورگیری دیگر شناسایی و متلاشی شد.

زورگیری خشن از یک خبرنگار در خیابان بهشت/ زورگیران زمینگیر شدند/ ویدئو

 سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، اظهار کرد: با وقوع یک فقره  زورگیری  به عنف از مرد جوانی در خیابان بهشت توسط 2 فرد موتور سوار، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه انتشار این فیلم  زورگیری  از یک خبرنگار در فضای‌مجازی شهروندان را آزرده‌خاطر کرده بود، تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان سابقه‌دار را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها با موتورسیکلت خود مالباخته را زیر نظر داشتند و در زمانی مناسب اقدام به زورگیری کردند.

وی با بیان اینکه فعالیت یک باند دیگر 4 نفره دیگر در جریان تحقیقات برای پلیس آگاهی محرز شد، افزود: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهمان این 2 باند را در جنوب و شرق تهران ردیابی و  با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی آنها را در عملیات‌‌های همزمان بازداشت کردند.

این مقام انتظامی  با بیان اینکه رده سنی متهمان بین 19 تا 24 سال است، عنوان کرد:  متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی بلافاصله هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر زورگیری از مرد جوان در خیابان بهشت و 50 فقره سرقت به عنف( سرقت گوشی-گرنبند-کیف) دیگر از شهروندان با استفاده از سلاح سرد در سطح شهر تهران اعتراف کردند .

در بررسی سوابق کیفری این باند سرقت مشخص شد تمامی سارقان دارای سابقه سرقت (گوشی قاپی) هستند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

حجم ویدیو: 4.46M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    پليس بايد تصوير اين كثافتارو واضح وبا اسموفاميل پخش كنه،،

  • دانا
    0

    سریعا اعدام کنید تا بقیه حساب کار دستشان بیایید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها