انهدام ۱۷ باند سارقان زورگیر در غرب تهران‌/ کشف ۲۲ قبضه سلاح ‌و ۱۰۳ شمشیر از اراذل‌و اوباش

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای ۵۷۸ فقره حکم قضایی در غرب استان خبر داد و گفت: ۱۷ باند از سارقین زورگیر که سرقت به عنف و زورگیری داشتند منهدم شدند.

انهدام ۱۷ باند سارقان زورگیر در غرب تهران‌/ کشف ۲۲ قبضه سلاح ‌و ۱۰۳ شمشیر از اراذل‌و اوباش

 بیست‌و هفتمین مرحله اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و اولین مرحله طرح برخورد با سارقان و مالخران صبح امروز در محل ستاد فرماندهی غرب استان تهران به نمایش گذاشته شد.

سردار کیوان ظهیری طی بازدید از کشفیات و دستگیری‌های صورت گرفته اظهار داشت: طی چند روز گذشته  578 فقره حکم قضایی در غرب استان اجرا شده و 17 باند از سارقین زورگیر که سرقت به عنف و زورگیری داشتند منهدم شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح یک‌هزار و 487 نفر دستگیر شدند که 700 نفر سارق و مالخر بودند افزود: 164 دستگاه خودرو و 19 دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد که پس از طی مراحل قضایی به مالباختگان تحویل داده می‌شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: 174 هزار و 933 قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 57 میلیارد تومان و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 2 هزار و 80 نفر قاچاقچی، معتاد متجاهر و خرده‌فروش شناسایی و 34 نفر قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس در این مرحله بر سارقان مسلح و سارقین که امنیت و آرامش مردم را به خطر می‌انداختند، مسلط شده و یک باند سرقت مسلحانه را منهدم کردند، ابراز داشت: پلیس قصد عملیات دستگیری سارقین حین انجام سرقت را داشت اما با تیراندازی سارقین مواجه شده و تیر به یکی از همکاران پلیس اصابت کرد و با گذشت 48 ساعت محل اختفا این باند 3 نفره شناسایی و دستگیر شدند و حین انجام دستگیری نیز بازهم اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس داشتند.

ظهیری تصریح کرد: 22 قبضه سلاح جنگی و شکاری و 103 تیغه شمشیر و قمه که اراذل‌و اوباش استفاده می‌کردند توسط مأموران پلیس کشف کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ضمن قدردانی از مردم در همکاری با پلیس خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت طرح‌های مقتدرانه را اجرا کرده و همکاری بیشتر موجب ارتقا امنیت و بازگشت اموال به مردم و افزایش رضایت‌مندی خواهد شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    ماشالله سارقین بیشتر از دانشجوها هستند

  • ناشناس
    0

    بیایید همه بزنید وای ایران حداقل امنیت داریم اگه پسته کیلویی 1 میلیون و 100 هزار تومنه بیایید بزنید که مملکت گل و بلبله دیگه!

  • ناشناس
    0

    اینجوری که پیشروی میکنیم شغل اراذل واوباش انگار محبوبیت پیداکرده چون جذب وپرورش ونگهداری از موجودات هزینه ندارد

  • ناشناس
    0

    چه فایده دوباره ازاد میشن وحشی تر از قبل ، ببرنشان کارهای سخت وعام المنفعه انجام بدن و طولانی مدت زندان باشن درست میشه ، پخش کننده مواد هم زیاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها