شگرد این دزدان در خانه های شمال و شرق تهران خاص بود/ ویدئو

رئیس پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی باند سارقان حرفه ای خانه های شرق و شمال تهران خبر داد.

شگرد این دزدان در خانه های شمال و شرق تهران خاص بود/ ویدئو

سرهنگ وحید ذاکری، رئیس پایگاه دهم  پلیس آگاهی  تهران بزرگ به خبرنگار رکنا گفت: با توجه به تدابیر سردار رادان و طرح مبارزه با سارقین، پایگاه دهم  در پی وقوع چندین فقره سرقت، 3 باند از سارقین حرفه ای را در هفته گذشته با اقدامات فنی و پلیسی دستگیر کرده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین این باندها نیز  باند سارقین  منزل در شمال و شرق تهران بود که از منازل طلا و وجوهات نقدی را می ربودند که با اقدامات لازم و کارهای پلیسی دستگیر شدند.

ذاکری خاطرنشان کرد: این افراد تاکنون به 15 فقره سرقت از منزل اعتراف کرده اند که 10 مورد از این سرقت ها توسط مالباختگان شناسایی شده است. همچنین ارزش ریالی سرقت های این افراد 50 میلیارد ریال بوده است.

رئیس پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص این مسئله که چه اقداماتی از سوی مردم برای پیشگیری از سرقت باید انجام شود اظهار کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته از سوی کارشناسان پلیس، این سارقین بیشتر به منازلی که چراغ آنها خاموش است ورود می کردند. همچنین استفاده از قفل های ایمن و درب های اکاردئونی نیز خیلی می تواند در پیشگیری از سرقت جلوگیری کند.

حجم ویدیو: 22.93M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کتلط
    0

    کدوم شگرد خاص بود????????

  • ناشناس
    0

    کدام شگرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • 🐜
    0

    کدام شگردهمین اندازه که دزدهست دوبرابرش خبرچین هست

  • ناشناس
    0

    اگه کلانتری اراده کند تمام سارقان را دستگبر می کند. چون همه را با نام و نشان می شناسند. ولی چرا اقدام نمی کند، بماند و یک راز است حتما

  • ناشناس
    0

    آگاهی به ما گفت 500میلیون بدیددزدتونونشونتون بدیم ولی مادیدیم مالمون که دیگه برنمیگرده وبه قاضی گفتیم دزدمونونشون بدید گفت تهمت نزنیدخلاصه همشون دستشون باهم تویه کاسس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها