سرقت ۲۱۰ کیلوگرم زعفران نگین توسط ۳ تبعه خارجی

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری ۳ تبعه خارجی متهم به سرقت ۲۱۰ کیلوگرم زعفران نگین از یک کارگاه در مشهد خبر داد.

سرقت ۲۱۰ کیلوگرم زعفران نگین توسط ۳ تبعه خارجی

جواد شفیع‌زاده اظهار کرد: در پی وقوع سرقت ۲۱۰ کیلوگرم زعفران نگین از کارگاهی دریکی از مناطق شهر مشهد، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات گسترده خود را آغاز و با اشراف اطلاعاتی یک متهم تبعه خارجی را در این زمینه شناسایی و وی را با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیرشده در تحقیقات به‌عمل‌آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی، دو همدست دیگرش را که آن‌ها نیز تبعه خارجی بودند معرفی و مأموران انتظامی در ادامه با دستگیری ۲ متهم دیگر این پرونده در بازرسی از مخفیگاه متهمان همه ۲۱۰ کیلوگرم زعفران سرقت شده را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی بابیان اینکه تمامی زعفران‌های مکشوفه تحویل مال‌باخته شد، تصریح کرد: هر ۳ متهم تبعه خارجی دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جواد شفیع‌زاده در پایان خطاب به کسبه بیان کرد: در مغازه و کارگاه‌های تولیدی بایستی نکات امنیتی و همچنین استفاده از تجهیزات و دوربین‌های مداربسته مورد تائید را لحاظ کرد و از سویی باید در انتخاب کارگر و افراد مورداستفاده در نقل‌وانتقال کالا بسیار دقت و نسبت به سوابق خدمتی و پیشینه آنان اهتمام داشت.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایرانی
    0

    بازم افغانی
    انشاالله به امید خدا و مردم همشونو میفرستیم لای دست طالبان
    ایران جای این دزدای بی ناموس نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها