آدم ربایان ۲ خواهر شیرازی را از خانه پدری ربودند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان ربودن ۲ دختر شیرازی در قزوین خبر داد که آن ها را از خانه پدری شان در شیراز ربوده و به قزوین منتقل کرده بودند.

آدم ربایان ۲ خواهر شیرازی را از خانه پدری ربودند

سرهنگ امیرحسام عزیزی اظهار کرد: در پی رسیدن نیابت قضایی مبنی بر ربودن ۲ خواهر ۱۳ و ۱۸ ساله شیرازی به پلیس آگاهی استان قزوین، بلافاصله دستورات ویژه برای پیگیری موضوع صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به‌طور ویژه وارد عمل شدند و با بررسی‌های پلیسی مشخص شد این دو خواهر طعمه آدم‌ربایی جوانی ۱۸ ساله شده‌اند.

عزیزی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین در بررسی‌های پرونده دریافتند عامل اصلی آدم‌ربایی پس از ارتباط با خواهر بزرگ تر در شبکه‌های اجتماعی به شیراز رفته و با اغفال این دختر وارد منزل آنان شده و سپس با بی هوش کردن پدر و مادر دختر و سرقت مقادیری طلا، گوشی و لپ‌تاپ به ارزش بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، دو دختر خانواده را به گروگان گرفته و متواری شده است.

وی با بیان این که کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند آدم‌ربا پس از سرقت، اموال مسروقه را در اصفهان به فروش رسانده و با همکاری دو نفر دیگر اقدام به اجاره یک باب منزل مسکونی در شهرستان البرز استان قزوین کرده و گروگان‌ها را به آن مکان منتقل کرده‌است، تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده محل اختفای آدم‌ربایان در شهر الوند شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به این مطلب که کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین سه متهم اصلی پرونده را طی یک اقدام پلیسی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند  و دو دختر به آغوش خانواده بازگشتند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • صادق
    0

    عوضش امنیت داریم!!!!

    زرشک

  • ناشناس
    0

    تکان دهنده بود.....

  • 0

    لطفاً آدم ربایان در ملا عام اعدام شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها