رهایی ۳ گروگان خارجی از چنگ آدم ربایان

۳ تبعه خارجی که برای زیارت به مشهد رفته بودند از سوی چهار مرد تبهکار گروگان گرفته شدند.

رهایی ۳ گروگان خارجی از چنگ آدم ربایان

سرتیپ محمد کاظم تقوی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی اعلام گزارشی به فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر ربایش 3 تبعه خارجی که برای زیارت به مشهد آمده بودند، دستورات ویژه به منظور پیگیری سریع این پرونده صادر شد.

کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی تحقیقات خود را آغاز کردند که عاملان این اقدام مجرمانه در تماس با خانواده‌های 3 تبعه خارجی درخواست 200 هزار دلار برای آزادی این افراد کرده بودند.

تقوی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در تحقیقات تخصصی موفق شدند یکی از عاملان اصلی این اقدام مجرمانه را که جوانی 31 ساله و سابقه‌دار بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی او و 2 نفر از همدستانش را در خانه‌ای دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: پلیس در مرحله نهایی این عملیات، یک خانه مسکونی در محدوده بلوار طبرسی شمالی را که 3 تبعه خارجی در آن بودند نیز بازرسی و با رهایی این افراد یکی دیگر از اعضای باند را در این محل دستگیر کرد.

تحقیقات از متهمان که به ترتیب 25، 26، 29 و 31 ساله بودند و از استان‌ دیگری به مشهد آمده بودند با دستورات تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد. 

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها