جزئیات آدم ربایی مسلحانه در شهرستان رودان اعلام شد

فرمانده انتظامی هرمزگان جزئیات آدم ربایی مسلحانه در شهرستان رودان را تشریح کرد.

جزئیات آدم ربایی مسلحانه در شهرستان رودان اعلام شد

سردار جعفری در تشریح این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم ربایی در روستای وزیری از توابع شهرستان رودان، بلافاصله کارآگاهان زبده پلیس به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با اعزام ماموران به محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو با ۴ سرنشین به همراه یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ ترک نشین که یکی از آنان مسلح به اسلحه جنگی بوده به داخل باغ آمده و فرد گروگان را به همراه ماشین پارس سفید رنگ ربوده و به سمت شهر رودان حرکت کرده اند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: طی تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و اظهارات شاهدین فرد آدم ربا که صورت خود را نپوشانده بود شناسایی و مشخص شد که نامبرده با انگیزه اختلاف حساب اقدام به آدم ربایی نموده که تلاش برای رهایی فرد ربوده شده و دستگیری عاملان گروگانگیری در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اعلام آماده باش کامل به یگان‌ها و اجرای فوری طرح مهار در سطح شهرستان و همه محورهای مواصلاتی عنوان کرد: در کمتر از یک ساعت با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، عاملان آدم ربایی و محل نگهداری گروگان مورد شناسایی قرار گرفت.

سردار جعفری با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپی متشکل از تکاوران پلیس به محل نگهداری گروگان و آدم ربایان اعزام شدند، اضافه گرد: پس از انجام عملیات روانی و با رایزنی بزرگان و ریش سفیدان، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها  کردن گروگان از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، تصریح کرد: با توجه به شناسایی فرد رباینده و سایر همدستانش، اقدامات پلیسی برای دستگیری آنان در دستور کار ماموران قرار دارد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها