وقوع آدم ربایی در گلسار رشت و دستگیری آدم ربایان در صومعه سرا

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از رهایی گروگان ۱۶ ساله از دام آدم ربایان خبر داد و گفت: عاملان ربایش در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وقوع آدم ربایی در گلسار رشت و دستگیری آدم ربایان در صومعه سرا

سرهنگ حسین حسن‌پور، گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه گلسار شهرستان رشت، مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با حضور کارآگاهان آگاهی در محل و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۲ نفر با تهدید، نوجوانی ۱۶ ساله را در ایستگاه تاکسی ربوده و به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر گروگان در ازای آزادی پسرش تقاضای ۳ میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند، تصریح کرد: در کمتر از ۱۰ ساعت عاملان ۳۲ و ۳۷ ساله ربایش در شهرستان صومعه‌سرا شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسن‌پور به رهایی گروگان در صحت و سلامت کامل از دست آدم ربایان اشاره کرد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او با اشاره به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با پلیس برای برخورد با مجرمان از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها