دستگیری عاملان سرقت نافرجام طلافروشی در تالش/ ویدئو

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عاملان سرقت نافرجام طلافروشی این شهرستان خبر داد.

دستگیری عاملان سرقت نافرجام طلافروشی در تالش/ ویدئو

 سرهنگ رستمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی در شهرستان تالش در ۲۳ آذر ماه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم، جمع‌آوری سرنخ‌ها و استفاده از روش‌های علمی موفق به شناسایی هویت و محل اختفاء سارقان شدند افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی طی عملیات‌های جداگانه، ۳ سارق را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مقادیری فشنگ مربوطه و یک تیغه سلاح سرد از سارقان خبر داد و بیان داشت: سارقان روز قبل از سرقت طلافروشی با زورگیری، یک دستگاه خودروی پژو پارس را سرقت و روز بعد با پوشاندن چهره خود با سلاح گرم برای سرقت وارد مغازه طلا فروشی در شهرستان تالش شده بودند که پس از به صدا درآمدن آژیر مغازه توسط صاحب طلافروشی و شلیک به سمت شیشه این واحد صنفی از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان ۱۷، ۱۹ و ۳۰ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رعایت مقررات و توصیه‌های ایمنی و تجهیز واحد صنفی به سیستم‌های هشداردهنده، عاملی موثر در ناکامی سارقان خواهد بود. 

حجم ویدیو: 20.50M | مدت زمان ویدیو: 00:03:15 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اینهمه اسلحه در کشور واقعا وحشتناک است.الان بسیاری از قتلها وجنایات ودزریها با اسلحه جنگی انجام میشه.دولت باید فکری برای جمع کردن این سلاحها بکند.بعداز اغتشاشات اخیر تعداد سلاحها در دست مردم زیاد شده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها