سارقان طلاجات در دام پلیس خرم‌ آباد

سارقان شش میلیارد ریال طلاجات در خرم‌آباد دستگیر شدند.

سارقان طلاجات در دام پلیس خرم‌ آباد

 سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت کیف دستی حاوی طلاجات در خرم آباد مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی، افزود: پس از حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد، مالباخته به همراه همسرش برای خرید به یک مغازه می‌روند که کیف دستی همسرش حاوی مقدار ۱۷۰ گرم انواع طلاجات، تعدادی سکه طلا، دو دستگاه تلفن همراه آیفون و مدارک هویتی وی به ارزش بیش از شش میلیارد ریال به صورت ماهرانه‌ای و به روش کش روزنی سرقت شده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پس از انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران انتظامی، مشخص شد اموال مسروقه توسط یک خانم با همدستی دو فرزندش به سرقت رفته که پس از هماهنگی قضائی هر سه نفر دستگیر، اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

سردار الهی ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنها از دید پلیس مخفی نخواهد ماند به شهروندان توصیه کرد که از همراه داشتن اموال گران قیمت از جمله طلاجات و وجه نقد خودداری کنند و در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها