دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه ای بود

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دکترکلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که در پوشش دکتر زیبایی دست به اعمال مجرمانه می‌زد.

دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه ای بود

روز یک شنبه سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی گفت: آبان ماه جاری، با اعلام سرقت‌ طلا و پول با شگرد کلاهبرداری از یک زن در شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پایگاه ششم مشخص شد، مال باخته پس از آشنایی با یک مرد جوان با وعده‌های پوچ اعتمادش جلب شده و مقدار زیادی طلا برای سرمایه‌گذاری در اختیار وی قرار داده اما پس از مدتی متهم متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، متهم با جعل عنوان پزشک زیبایی و با ادعای داشتن مطب مجلل در غرب تهران فضای سرمایه‌گذاری را برای مال باختگان که همگی زن هستند با صحنه‌سازی حرفه‌ای آماده کرده و پس از دریافت مقدار زیادی پول و طلا از آنان متواری شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان درگام نخست،با بهره‌گیری از شیوه‌های علمی کشف جرم، هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی درارومیه، اصفهان،کیش،مشهد و شیراز نیز با این شگرد از بانوان کلاهبرداری کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: کارآگاهان در گام بعدی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان این که مال باختگان متهم را شناسایی کردند ،افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و پول از 50 زن با شگرد جعل عنوان پزشک زیبایی در 6 استان‌ ایران به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ گودرزی اظهارکرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر شاکیان احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار دارد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کی هست که تخم حلال باشه نان زحمت حلال کشیده شده باشه خورده باشه که انسانیت علی وار داشته باشه همش نان حرام حق مردم که خدا مجازات کنه این افراد نا مسلمان را مجازات این افراد سنگسار هست خدا هم راضی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها