کلاهبرداری با فروش حواله خودرو

مرد شیادی که به بهانه فروش خودروهای صفر کیلومتر از 60 نفر بیش از 4 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

کلاهبرداری با فروش حواله خودرو

مدتی قبل شکایت‌های متعددی به پلیس رسید مبنی بر اینکه شرکتی با عنوان فروش خودروهای صفر کیلومتر در غرب تهران از مردم کلاهبرداری کرده است بنابراین رسیدگی به موضوع را تیمی از مأموران کلانتری تهرانسر بر عهده گرفتند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر گفت: پس از شکایت‌های متعدد، مأموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی و تیم مجربی از مأموران پس از دریافت مجوز قضایی به مخفیگاه متهمان مراجعه کردند و یکی از متهمان اصلی پرونده را در محل دستگیر کرده و تعدادی از مدارک مربوط به این کلاهبرداری را نیز در محل کشف نمودند.

متهم 38 ساله در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری با عنوان فروش خودروهای صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر اعتراف کرد و گفت: حواله برندگان خودروهای صفر کیلومتر را از آنها خریداری می‌کردیم و سپس حواله را به چند نفر می‌فروختیم.
سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه تاکنون 60 نفر از مالباختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده و کارشناسان ارزش کلاهبرداری صورت گرفته از آنها را 4 هزار میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، عنوان کرد: متهم به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات بیشتر برای دستگیری سایر متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست دارم برای خرید خودرو حتماً از منابع معتبر اقدام کنند تا در دام سودجویان قرار نگیرند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها