نسخه 20 میلیون تومانی پزشک قلابی

پزشک قلابی که در فضای مجازی داروی فاسد می‌فروخت از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

نسخه 20 میلیون تومانی پزشک قلابی

چند روز قبل مرد میانسالی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، با توجه به بیماری فرزندم و نیاز به تأمین سریع داروهای درمانی وی، در فضای مجازی با شخصی ناشناس که مدعی بود پزشک و داروساز است، آشنا شدم.

پس از صحبت‌های اولیه مبلغ 200 میلیون ریال به حساب وی واریز کردم و او هم برایم داروها را فرستاد اما پس از دریافت داروها و مراجعه به بیمارستان متوجه شدم که داروها فاسد و تاریخ گذشته است.
سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: پس از این شکایت تیم کارشناسان وارد عمل شده و ضمن شناسایی هویت اصلی متهم دریافتند وی اصلاً پزشک نبوده و با جعل این عنوان کلاهبرداری می‌کند، در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در مناطق شمالی تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

در بررسی از این مکان 15 هزار داروی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز کشف شد.
رئیس پلیس فتای تهران با تأکید بر اینکه شهروندان داروهای مورد نیاز خود را از داروخانه‌ها تهیه کنند، گفت: خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.

منبع: ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها