مرد شیاد با فروش صندلی دانشگاه 7 میلیارد به جیب زد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری 2 کلاهبردار که با فروش صندلی های یکی از دانشگاهای دولتی 70 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

مرد شیاد با فروش صندلی دانشگاه 7 میلیارد به جیب زد

 سرهنگ سعید راستی، در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی برای  ثبت نام در یکی از دانشگاه های دولتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان با ادعای ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرائی، مبالغی بیش از 700 میلیون ریال از دانشجویان دریافت و سپس از ارائه خدمات دانشگاهی امتناع می ورزند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در میدان "الغدیر یافت آباد" و شهر "طالقان" از توابع استان تهران نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و در نهایت دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش  70 میلیارد ریال اعلام کردند افزود: هر 2 متهم به جرم ارتکابی بیش از 100 فقره اعتراف کردند.

راستی به شناسایی 10 تن از مال باختگان در این خصوص اشاره کرد و در خاتمه گفت: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آیا این مرد شیاد اسم نداره؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها