کلاهبرداری با تعویض کارت های عابربانک

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با تعویض کارت عابر بانک از شهروندان 600 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

کلاهبرداری با تعویض کارت های عابربانک

سرهنگ"پیمان لطیفی"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت و کلاهبرداری به روش تعویض  کارت عابر  شهروندان در پارک سوار میدان آزادی و از اطراف پایانه مسافر بری غرب دستگیری سارق در دستور کار عملیات کلانتری 209 پایانه غرب قرار  گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران گشت زنی های هدفمند را افزایش داده و در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت متهم را شناسایی کردند افزود: حین گشت زنی در پارک سوار آزادی متهم را در حال تردد و زاغ زنی شهروندان و شناسایی سوژه جهت  سرقت  مشاهده کرده ودر یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

کلاهبرداری جوان 35 ساله در قالب کمک به سالمندان

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهم 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی و سرقت و کلاهبرداری با روش کمک به  سالمندان  و شهروندان و تعویض کارت عابر آنها با کارت عابر سوخته و غیر قابل استفاده و 5 مورد سرقت مشابه معترف که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری را 600 میلیون ریال تا کنون محاسبه کردند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها