تصادف رخ به رخ ۲ تریلر کشته بر جای گذاشت

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از وقوع یک فقره تصادف رخ به رخ بین ۲ دستگاه تریلر خبرداد و گفت: این تصادف یک کشته و یک زخمی بد حال بر جای گذاشت.

تصادف رخ به رخ ۲ تریلر کشته بر جای گذاشت

سرهنگ مهدی میناخانی در تشریح این خبر افزود: این حادثه در کیلومتر چهار محور سلطانیه-خدابنده و به علت انحراف به چپ یکی از تریلی ها رخ داد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه راننده یکی از تریلی ها کشته شد گفت: حال راننده مجروح تریلی دیگر نیز وخیم است.

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: مورد موصوف با تلاش عوامل راهداری شهرستان سلطانیه و ارگان های امدادی پاکسازی شد.

سرهنگ میناخانی در ادامه با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتری اغلب محورها اتفاق می افتد اظهارداشت: این امر ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن سریع به شهر و مقصد مورد نظر است.

وی بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های این استان را به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی رانندگان وسایط نقلیه عنوان کرد و گفت: توصیه می شود رانندگان، هنگام احساس خستگی و خواب آلودگی، در محلی امن و مطمئن توقف کرده و پس از استراحتی هرچند کوتاه، به مسیر خود ادامه دهند تا از بروز حادثه تلخ و ندامت بار برای خود، سرنشینان و دیگر مسافران عبوری جلوگیری شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها