مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان:

هنرمندان زنجانی فرصتی برای دیده شدن نداشته‌ اند

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان گفت: نقش‌آفرینی بازیگران زنجانی در سریال‌ های ملی یک فرصت خوب برای معرفی هنرمندان زنجانی بود.

هنرمندان زنجانی فرصتی برای دیده شدن نداشته‌ اند

فرید احدیان، درباره وضعیت هنر در استان زنجان، اظهار کرد: هنر در استان زنجان چند سالی بود که ضعیف شده‌ بود و با شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، البته خود هنرمندان از زمان شیوع ویروس کرونا فعالیت‌هایی داشته و شاهد درخشش آن‌ها در جشنواره‌های مختلف همچون جشنواره فیلم فجر بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر گشایش‌هایی در وضعیت هنر استان صورت گرفته است، افزود: تعمیرات و بازگشایی فرهنگسرا و رفت و آمد دوباره هنرمندان به آن نیز یک اقدام موثر در کمک به رونق دوباره هنر در استان بوده‌ است.

این مسئول تصریح کرد: هنرمندان در زمان شیوع ویروس کرونا نیز اقدامات موثری داشته‌اند و نقش‌آفرینی بازیگران زنجانی در سریال‌های ملی یک فرصت خوب برای معرفی هنرمندان زنجانی بود و نوع بازی آن‌ها نشان داد که زنجان هنرمندان ارزشمندی دارد ولی فرصتی برای دیده شدن نداشته‌اند.

احدیان ادامه داد: برای مدتی در هنر استان رکود به وجود آمده بود ولی نگاه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز نگاه قوی به هنرمندان است و خود هنرمندان نیز باید همت کرده و از این فرصت برای رونق دوباره هنر در استان استفاده کنند. معتقدیم سال جدید سال خوبی برای فرهنگ و هنر استان خواهد بود.

عضو هیئت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم مدیران ارشد استان نیز حمایت‌هایی از هنرمندان استان داشته باشند، خاطرنشان کرد: خانه هنرمندان استان نیز از اردیبهشت‌ماه سال جدید شروع به عضوگیری خواهد کرد و طبق گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عضویت در صندوق اعتباری هنر منوط خواهد شد به معرفی نامه خانه هنرمندان که اقدام خوبی است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها