لیست مدارک ویزای توریستی آمریکا

برای سفر به کشور آمریکا همانند بسیاری از کشورهای دیگر نیاز به دریافت ویزا است. اگر به دنبال دریافت ویزای توریستی آمریکا در سریع‌ترین زمان ممکن با هزینه کم هستید، مجموعه فلای‌تودی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

لیست مدارک ویزای توریستی آمریکا

آمریکا یکی از پهناورترین کشورهای دنیا است که هر ایالت آن را می‌توان به طور جداگانه یک کشور دانست. این کشور بزرگ سراسر از جاذبه‌های دیدنی همچون جنگل‌های سرسبز، کوه‌های سربه فلک کشیده شده، سواحل بکر، بناها و کلیساهای قدیمی، فرهنگ‌های سنتی، پارک‌های تفریحی و... است. جاذبه‌های متنوع آمریکا سبب شده بیشتر گردشگران دوست داشته باشند برای یکبار هم که شده به این کشور پهناور سفر کنند.

به احتمال زیاد نام معروف‌ترین شهرهای آمریکا از جمله نیویورک، لس‌آنجس، واشنگتن، آناهایم، فیلا دلفیا، ارلاندو و... را شنیده‌اید، این شهرها جز برترین‌ها در جهان هستند و سفر به آن‌ها قطعا تجربه‌ای فراموش نشدنی و به یادماندنی خواهد بود. وقتی پا به شهرهای معروف آمریکا می‌گذارید، علاوه بر بافت قدیمی و آثار تاریخی، شاهد فروشگاه‌های متعدد از بهترین برندها، لوکس‌ترین هتل‌ها، برترین رستوران‌های دنیا و بسیاری از برج‌های مدرن خواهید بود.

برای سفر به کشور آمریکا همانند بسیاری از کشورهای دیگر نیاز به دریافت ویزا است. اگر به دنبال دریافت ویزای توریستی آمریکا در سریع‌ترین زمان ممکن با هزینه کم هستید، مجموعه فلای‌تودی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با ارائه مدارک مناسب به فلای‌تودی می‌توانید ویزای آمریکا را در عرض چند روز کاری دریافت کنید. آیا می‌دانید برای دریافت ویزای توریستی آمریکا به چه مدارکی نیاز است؟

مدارک مورد نیاز برای سفر توریستی به آمریکا

قبل ارائه لیست مدارک مورد نیاز، دقت داشته باشید برای دریافت ویزای توریستی این کشور، ارائه تمامی مدارک زیر واجب و ضروری است. نقص مدارک ممکن است منجر به ریجکت درخواست شما شود.

  • گذرنامه یا پاسپورت (گذرنامه باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد و نیاز به گذرنامه‌های قبلی نیز می‌باشد.)
  • عکس پرسنلی (دو عکس 5*5)
  • مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی)
  • مدارک میزبان همچون دعوت نامه و کپی گذرنامه میزبان
  • مدارک وضعیت تاهل
  • تمکن مالی (پرینت شش ماهه حساب بانکی لازم است.)
  • مدارک خدمات سربازی (کارت پایان خدمت یا معافیت)
  • فرم مشخصات تکمیل شده
  • مدارک سفارت
  • مدارک تحصیلی (این مدارک برای کسانی است که به دنبال ویزای تحصیلی آمریکا هستند.)
  • مدارک شغلی (مدارک شغلی مانند جواز، حکم کارگزینی یا بازنشستگی و..)
  • مدارک مالی و اسناد مالکیت

شرایط دریافت ویزای توریستی آمریکا چیست؟

ویزای توریستی آمریکا یکی از پرطرفدارترین نوع ویزاهای این کشور است که افراد به منظور گشت‌و‌گذار، سیاحت، تفریح و یا دیدن دوستان و خانواده اقدام به دریافت آن می‌کنند. به صورت کلی با ویزای توریستی آمریکا افراد اجازه کار، تحصیل و اقامت بیشتر از زمان تعیین شده را نخواهند داشت.

به صورت کلی ویزای توریستی آمریکا شامل دو مورد زیر می‌باشند:

  1. ویزای B1 برای تجارت و کسب ‌وکار: اگر هدف تجاری موقت دارید و برای فعالیت‌هایی همچون ملاقات با همکاران تجاری، شرکت در سمینارهایی با موضوع تجاری، علمی، تحصیلی، حرفه‌ای یا انجام مذارکات کاری، شرکت در نمایشگاه‌های تجاری و... قصد سفر به آمریکا را دارید، ویزای B1 برای شما صادر می‌شود.
  2. ویزای B2 برای گردشگری و درمان: ویزای B2 برای گردشگرانی صادر می‌شود که قصد انجام فعالیت‌هایی همچون درمان و انجام معاینات پزشکی، دیدار با اقوام و دوستان مقیم آمریکا، تفریح و گشت‌و‌گذار در آمریکا، بازدید از مکان‌های توریستی، شرکت در برنامه‌های بشر دوستانه و... را دارند.

ویزای سینگل و مولتی آمریکا

کاربران می‌توانند با توجه به نیاز و شرایط خود هر دو نوع ویزای B1 و B2 را به صورت سینگل و یا مولتی دریافت کنند. به احتمال زیاد می‌دانید که در ویزای سینگل تنها اجازه یک بار ورود به کشور آمریکا را دارید و در ویزای مولتی چندین بار ورود به این کشور مانعی نخواهد داشت.

بدیهی است که مدت زمان اعتبار ویزای سینگل و مولتی باهم تفاوت داشته باشد. ویزای سینگل، ویزایی با اعتبار کمتر از شش ماه است اما ویزای مولتی ممکن است اعتباری ده ساله حتی داشته باشد.

دقت داشته باشید که ویزاهای توریستی آمریکا امکان تمدید ندارند و در صورت به پایان رسیدن اعتبار آن‌ها مجدد باید برای دریافت ویزا اقدام کنید.

احتمال ریجکتی ویزای آمریکا وجود دارد؟

همانطور که می‌دانید تایید یا رد درخواست ویزای آمریکا، توسط سفارت این کشور انجام می‌شود. سفارت می‌تواند بنا به دلایل مختلف ویزای شما را ریجکت کند. برخی از رایج‌ترین دلایل ریجکتی موارد زیر می‌باشد:

  • تمکن مالی نداشته باشید. برای دولت آمریکا تمکن مالی اهمیت زیادی دارد و این دولت باید مطمئن شود که شما از پس خرج خود یا خانوادتان در این کشور برمی‌آیید. در صورتی که کوچک‌ترین احتمال در نبود تمکن مالی شما وجود داشته باشد، درخواست ویزای شما ریجکت می‌شود.
  • هدف و انگیزه سفر باید مشخص شود. در صورتی که غیر از این باشد درخواست شما رد خواهد شد.
  • سابقه ریجکتی در گذشته داشته باشید.
  • افسر پرونده ورود شما را به این کشور صلاح نداند.
  • کامل نبودن مدارک

1

شما می‌توانید با ارائه مدارک کامل به فلای‌تودی احتمال ریجکتی ویزای آمریکا 2024 خود را کاهش دهید. فلای‌تودی با مهارت و دانش بالای خود، به بهترین نحو در مراحل دریافت ویزا همراه شما خواهد بود.

دریافت ویزای آمریکا از فلای‌تودی

آمریکا جز ده کشور برتر گردشگری جهان است. جاذبه‌های موجود در این کشور به گونه‌ای هستند که افراد با هر سلیقه‌ای را جذب خود می‌کند. از مجسمه آزادی نیویورک گرفته تا آبشار نیاگارا همه و همه جاذبه‌هایی هستند که می‌توانند افراد را به وجد آورند و سفری فراموش نشدنی برای آن‌ها رقم بزند.

چنانچه شما هم به دنبال دریافت ویزای توریستی آمریکا هستید، پیشنهاد می‌دهیم ویزای خود را از مجموعه فلای‌تودی دریافت کنید. اخذ ویزای آمریکا از فلای‌تودی علاوه بر اینکه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، در کاهش هزینه‌های شما نقش چشمگیری دارد.

امکان دریافت انواع ویزاهای کشورهای مختلف (ویزای تجاری، ویزای توریستی و ویزای سفارت و خدماتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، خرید بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو انواع تورهای باکیفیت و رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی از فلای‌تودی امکان پذیر است. تمامی خدمات این مجموعه از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی قابل رزرو و خرید می‌باشد.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، کارشناسان تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها