هتل های اصفهان که دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دارند

سفر به اصفهان می‌تواند یکی از شیرین‌ترین تجربه‌های زندگی شما باشد. این شیرینی با اقامت در یک هتل زیبا و لوکس بیشتر هم خواهد شد.

هتل های اصفهان که دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دارند

از آن‌جا که هدف اغلب ما از سفر به این شهر سر زدن به اماکن تاریخی و دیدنی آن است؛ اقامت در یک هتل مانند هتل پارسیان کوثر اصفهان که به جاذبه‌های گردشگری متعددی دسترسی دارد یک مزیت تلقی می‌شود.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان که در گذشته آن را با نام هتل کوروش می‌شناختند، در نزدیکی سی‌وسه‌پل واقع شده است. این هتل در سال 1347 تاسیس شده و بازسازی آن در سال 1383 انجام شده است. با 225 اتاق مجهز و لوکس، این هتل سالانه میزبان شمار زیادی از گردشگرانی‌ست که اصفهان را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. از انواع اتاق‌های مهم این هتل می‌توان به سوئیت دو نفره کوچک، سوئیت رویال، اتاق دو تخته توئین و ... اشاره کرد.

رستوران، پارکینگ رایگان، استخر، سونا و جکوزی، خشکشویی، سالن ورزشی، ماساژ، اینترنت رایگان در لابی و ... دیگر امکانات قابل توجه این هتل هستند. در کنار زاینده‌رود و با فاصله‌ای ایده‌آل از پل تاریخی سی‌وسه‌پل، هتل کوثر اقامتگاهی ایده‌آل برای میهمانان این شهر است. این هتل دارای دو ساختمان (اصلی و فیروزه) بوده و وجود رستوران‌های متعدد را می‌توان یکی از مزایای مهم آن دانست. در هتل کوثر می‌توانید یکی از رستوران‌های زرین، ایتالیایی، سفره‌خانه سنتی سرو، رستوران فصلی نزدیک استخر و رستوران تابستانه که در باغ واقع شده را برای میل کردن غذا انتخاب کنید.

هتل عباسی اصفهان

اگر به اماکن تاریخی اصفهان علاقه دارید، این هتل می‌تواند اقامتگاهی ایده‌آل برای شما باشد. چرا که خود کاروانسرایی با 300 سال قدمت است. این هتل که آخرین بار در سال 1390 بازسازی شده، با بیش از 200 واحد اقامتی پذیرای گردشگران است. قرار گرفتن این هتل در خیابان گلدسته آن را در موقعیت مناسبی برای دسترسی به اماکن تاریخی مهم این شهر قرار داده است.

با اقامت در هتل عباسی در کم‌ترین زمان می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری تاریخی مهم نظیر کاخ هشت بهشت، بنای منارجنبان، میدان نقش جهان و سی‌وسه‌پل بروید. از امکانات مهم هتل عباسی می‌توان به پارکینگ سرپوشیده و روباز، اینترنت رایگان، استخر، مرکز خرید، سفرخانه‌ی سنتی و ... اشاره کرد.

هتل عالی قاپو

هم‌چون بسیاری از هتل‌های اصفهان، ساخت این هتل نیز به دهه‌ی پنجاه باز می‌گردد. این هتل در سال 46 تاسیس شده و بازسازی و ارتقای آن در سال 96 صورت گرفته است. با بیش از 100 اتاق یک تخته و دو تخته توئین و دبل، سوئیت 2 نفره، اتاق سه تخته و سوئیت 4 نفره، این هتل آماده‌ی پذیرایی از مسافران است. پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود، استخر، سونا و جکوزی، خشکشویی و ... از مهم‌ترین امکانات این هتل تلقی می‌شوند.

با اقامت در هتل عالی قاپو که در نزدیکی خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد، به اماکن تاریخی متعددی دسترسی ایده‌آلی خواهید داشت. پل خواجو، سی‌وسه پل، میدان نقش جهان و کاخ‌های سنتی برخی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل هستند.

هتل های اصفهان که دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دارند

هتل پیروزی

از دیگر هتل های اصفهان که دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دارند، هتل پیروزی‌ست. این هتل با نزدیک به 100 اتاق و سوئیت رویال و امکاناتی متنوع از جمله رستوران ایرانی و خارجی، فروشگاه، پارکینگ، ترانسفر رایگان فرودگاهی، گشت نیمروزی و ... انتخاب اول بسیاری از مسافران این شهر است. هتل پیروزی در نزدیکی اماکن تاریخی متعددی واقع شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید در چند دقیقه خود را به باغ و عمارت چهلستون و هشت بهشت برسانید. اگر به موزه علاقه دارید، موزه‌های هنرهای معاصر و هنرهای تزئینی انتظارتان را می‌کشند. بازار هنر اصفهان و مدرسه چهارباغ از دیگر اماکن گردشگری نزدیک به این هتل هستند.

هتل سفیر اصفهان

هتلی 4 ستاره که در سال 1371 افتتاح و در 1395 بازسازی شده است. هتل سفیر با 100 اتاق، سوئیت و آپارتمان مجهز و لوکس میزبان شما خواهد بود. رستوران با غذاهای با کیفیت، اینترنت، کرایه اتومبیل بدون راننده، فروشگاه و ... برخی از امکانات این هتل هستند. اگر دوست دارید در نزدیکی میدان نقش جهان اقامت کنید، این هتل اقامتگاهی مناسب برای شماست. با اقامت در هتل سفیر به مجموعه عباسی، خیابان چهارباغ و بازار سنتی هنر دسترسی ایده‌آل و آسانی خواهید داشت.

هتل آسمان

این هتل در سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از امکانات منحصربه‌فرد این هتل، رستوران گردان آن است. هتل آسمان دارای 93 اتاق، سوئیت و آپارتمان یک و دو نفره است. در این هتل از امکانات متنوعی هم‌چون پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، استخر، اینترنت رایگان و ... بهره‌مند خواهید بود. دسترسی به اماکن تفریحی و گردشگری متعدد دیگر مزیت اقامت در این هتل است. چهلستون، محله قدیمی جلفا، مراکز خرید مختلف، میدان نقش جهان، پل خواجو و ... از جمله اماکن گردشگری نزدیک به این هتل هستند.

هتل های اصفهان که دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دارند

اقامت در بهترین هتل های اصفهان با فلای تودی

انتخاب و رزرو هتل یکی از مقدمات بسیار مهم پیش از سفر به اصفهان است. برای انتخاب و اقامت در بهترین هتل، بهتر است به نزدیکی آن به اماکن تاریخی و گردشگری مورد علاقه خود توجه کنید. دوست دارید در نزدیکی کدام یک از جاذبه‌های دیدنی این شهر اقامت داشته باشید؟ چه امکاناتی برایتان در اولویت قرار دارند؟ چند نفر هستید و چه میزان بودجه برای اقامت در نظر گرفته‌اید؟ با بررسی این موارد، کارشناسان ما بهترین اتاق‌ها را در هتل پارسیان کوثر اصفهان و یا دیگر هتل‌های این شهر با بهترین قیمت به شما پیشنهاد خواهند کرد. برای تجربه‌ سفری به‌یادماندنی به اصفهان، از خدمات رزرو هتل فلای تودی بهره‌مند شوید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها